آرامستان‌های کشور از تجربه بهشت زهرا (س) در مدیریت کرونا استفاده کنند


آرامستان‌های کشور از تجربه بهشت زهرا (س) در مدیریت کرونا استفاده کنند

شهرری - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: آرامستان‌های سرار کشور می‌توانند از تجربه مدیریتی سازمان بهشت زهرا (س) به ویژه مدیریت موفق بحران کرونا به عنوان یک مرجع استفاده کنند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، دکتر حبیب راضی در بیست و ششمین مجمع عمومی عادی سالانه اتحادیه آرامستان های کشور با اشاره به مدیریت و کنترل حجم بالای مراجعه شهروندان به سازمان بهشت زهرا (س) به ویژه در بحران کرونا افزود: مدیریت و کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا به خوبی مردم را تکریم کرند.

وی اظهار داشت: از نکات قابل توجه در بهشت زهرا(س) این است که با توجه به حجم زیاد مراجعه کننده و ارباب رجوع در طول روز پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت و خدمات مناسب در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه می شود.

این مسئول به تجربه موفق سازمان بهشت زهرا (س) در مدیریت بحران کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: این سازمان در طول نیم قرن تجربه های موفق و ارزشمندی در حوزه مدیریت اجساد در مواجهه با بحران های مختلف کسب کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به به لزوم بحث در مورد سند آسیب شناسی آرامستان ها تأکید و در مورد بهبود وضعیت معیشت و رفاه کارکنان آرامستان های کشور توضیحاتی ارائه کرد.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش در مورد نحوه خدمات رسانی و تکریم خانواده های داغدار و همچنین اقدامات یکساله صورت گرفته و مدیریت بحران کرونا گفت: سازمان متبوعش در روزهای بحران همچون وقوع زلزله در سایر استان ها حادثه منا همچنین بحران کرونا کنار مردم بوده و در این زمینه به تجربه های موفق و ارزشمندی دست پیدا کرده است.
سعید خال مدیرعامل با اعلام آمادگی برای به اشتراک گذاشتن تجربه های موفق سازمان بهشت زهرا (س) با سایر آرامستان های کشور اظهار داشت: با توجه تجربه موفق این سازمان در مدیریت بحران کرونا، آمادگی داریم تا این تجربیات را با سایر آرامستان ها به اشتراک بگذاریم.
بیست و ششمین مجمع عمومی عادی سالانه آرامستان های شهرداری های کشور با حضور اعضا برگزار و رای گیری در خصوص اعضای جدید هیات مدیره اتحادیه آرامستان های کل کشور انجام شد.

بیست و ششمین مجمع عمومی عادی سالانه اتحادیه آرامستان های کشور با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری شهرداری ها، مشاور و مدیر کل حراست سازمان شهرداری ها، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مدیران عامل ۴۴ آرامستان سرار کشور به میزبانی سازمان بهشت زهرا (س) برگزارشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...