ابزار متنوع کمک غیرحضوری به جشن نیکوکاری در آذربایجان‌غربی فراهم شد


ابزار متنوع کمک غیرحضوری به جشن نیکوکاری در آذربایجان‌غربی فراهم شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: ابزار متنوعی نظیر استفاده از سامانه‌ موبایلی، شماره کارت مجازی، شماره تلفن و سایت اینترنتی برای کمک به جشن نیکوکاری در استان فراهم است.

عزیز سهندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه مبتنی بر تلفن‌همراه #۱*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق واریز کنند.

وی اضافه کرد: پس از شماره گیری این رقم، شهروندان باید کد ۰۴۴ مربوط به آذربایجان غربی را وارد کرده و سپس با وارد کردن مبلغ مورد نظر تا سقف ۲۰۰ هزار تومان در این کار خیر سهیم باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان در این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

سهندی افزود: مردم خیّر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۶۸۸۷ یا مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در این آیین معنوی مشارکت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین نرم افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه از دیگر روش های نوین مشارکت در شور عاطفه هاست.

وی بیان کرد: سهولت در پرداخت کمک های مردمی، کاهش پایگاه های فیزیکی با توجه به شیوع بیماری کرونا و صرفه جویی در هزینه‌ها از مزایای بهره‌گیری از شیوه های نوین پرداخت کمیته امداد به‌شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: کمک‌های مردمی از این طریق نیز همچون دیگر کمک‌های شهروندان در سریع‌ترین زمان احصا می‌شود و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و ۴۲ سال از فعالیت این نهاد می گذرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !