تیم هاکی ایلام به فینال لیگ برتر راه یافت


تیم هاکی ایلام به فینال لیگ برتر راه یافت

ایلام - ایرنا - رییس هیات هاکی ایلام گفت: تیم هاکی مردان ایلام در مسابقات لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس یادواره سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی به فینال راه یافت.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام، قدرت الله ساده میری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی و نیمه نهایی لیگ برتر هاکی آقایان در نهایت تیم‌های ایلام و گلستان راهی فینال شدند.

وی افزود: رقابت‌های لیگ هاکی که به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام باقی مانده بود، بار دیگر در ۲ گروه از سر گرفته شد تا قهرمان دوازدهمین دوره مسابقات مشخص شود.

رییس هیات هاکی ایلام یادآور شد: در گروه اول تیم‌های لرستان، پیشگامان سولدوز نقده، ایلام و هلدینگ ایرانیان آذربایجان شرقی به رقابت پرداختند.

وی افزود: در گروه دوم نیز تیم‌های سمنان، همدان، گلستان و شهرداری کرمانشاه حضور داشتند که در پایان ایلام و آذربایجان شرقی از گروه اول و گلستان و شهرداری کرمانشاه از گروه دوم به نیمه نهایی صعود کردند.

رییس هیات هاکی ایلام اضافه کرد: در ادامه ایلام چهار بر یک شهرداری کرمانشاه را شکست داد و گلستان نیز با نتیجه ۲ بر یک مقابل آذربایجان شرقی به پیروزی رسید.

به گفته ساده میری مرحله فینال و رده بندی این مسابقات امروز بین تیم های شهرداری کرمانشاه و آذربایجان شرقی و دیدار دوم بین تیم های ایلام و گلستان برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا