دست مردان آلیش‌کار یزدی از مدال باز ماند


دست مردان آلیش‌کار یزدی از مدال باز ماند

قرعه‌های سخت مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آلیش مردان مانع از درخشش یزدی‌ها در این مسابقات شد.

یزد در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آلیش مردان که با حضور ۱۱۳ کشتی‌گیر از ۲۳ استان در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد تنها دو ورزشکار داشت که در اوزان ۸۰ و ۱۰۰ کیلو به مصاف حریفان رفتند ولی قرعه‌های سخت مانع از درخشش یزدی‌ها در این مسابقات شد.

«علی دهقانی محمودآبادی» در وزن ۸۰ کیلوگرم و «محمدجواد انتظاری» در وزن ۱۰۰ کیلوگرم به سرپرستی «سید محمود دهقانی» از استان یزد در این رقابت‌ها حضور یافتند که دهقانی در اولین دور از کشتی خود مغلوب حریفی از مازندران شد و با توجه به باخت حریفش در مرحله نیمه نهایی، از ادامه مسابقات بازماند که در پایان نیز این حریف مازندرانی به مقام سوم رسید.

محمدجواد انتظاری دیگر نماینده یزد نیز در وزن ۱۰۰ کیلوگرم ابتدا با حریف قدرتمندی از چهارمحال و بختیاری روبرو شد ولی مبارزه را واگذار کرد. با توجه به حضور آلیش کار چهارمحالی در فینال، محمدجواد انتظاری به دور مسابقات بازگشت اما در این شانس مجدد نیز نتوانست از پس حریفی از گیلان برآید و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در پایان نیز حریف چهارمحالی ورزشکار یزد قهرمان کشور شد و حریف گیلانی نیز به مقام سوم دست یافت.

نکته قابل توجه این که هر سه حریف کشتی‌گیران یزدی در پایان مسابقات به مقام های اول و سوم کشور رسیدند که نشان دهنده قرعه دشوار آلیش کاران یزدی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری