امام جمعه قزوین:فعالیت در مسیر آرمان‌های الهی ودینی، جهاد در راه خداست


امام جمعه قزوین:فعالیت در مسیر آرمان‌های الهی ودینی، جهاد در راه خداست

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: فعالیت در مسیر آرمان‌های الهی و دینی، همان جهاد در راه خداست و خدای متعال فرموده است برای من جهاد کنید تا حق جهاد به جای آورده شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از ائمه جماعت فعال قزوین با تأکید بر اینکه راه‌ها برای کسانی که در راه خدا تلاش و کوشش می‌کنند باز می‌شود، اظهار داشت: نباید درها و راه‌ها را بسته ببینیم و بدانیم خدای متعال فرموده راه‌ها برای کسانی که تلاش می‌کنند، باز می‌شود و این وعده الهی بسیار شوق‌انگیز است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های همراهی جامعه با شما عزیزان، پیروی از راهی است که امام خمینی(ره) رفتند؛ امام راحل حقیقتاً جامعه امام و امتی ایجاد کردند و به همین خاطر بود که مردم و طلاب تا پای جان در پی منویات و آرمان امام حرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه تفسیر قرآن کریم در مساجد جدی گرفته شود، بیان کرد: تفسیر قرآن برکات بسیاری به همراه دارد و لازم است ائمه جماعت در برنامه روزانه مساجد این موضوع را دنبال کنند.

وی یادآورشد: تلاش کنیم زمینه حضور و فعالیت طلبه‌های جوان را در مساجد ایجاد کنیم چرا که این عزیزان با شوق و انگیزه جوانی که دارند می‌توانند یاوران خوبی برای ائمه جماعت باشند.

آیت‌الله عابدینی از ائمه جماعت درخواست کرد تا تجربه‌های مفید خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گزارشی از برنامه‌های این مرکز ارائه کرد. همچنین ائمه جماعت حاضر در این جلسه نیز گزارشی از طرح‌ها و تجربیات موفق خود ارائه کردند.

در پایان این دیدار لوح تقدیری به ۱۴ امام جماعت فعال قزوین اهدا و از تلاش‌های آنها قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس