عملیات احداث 40 هزار متر فضای سبز در نایسر آغاز شد


عملیات احداث 40 هزار متر فضای سبز در نایسر آغاز شد

سنندج - ایرنا - شهردار سنندج گفت: عملیات احداث 40 هزار متر مربع فضای سبز در 2 نقطه ورودی نایسر و خیابان دکل این ناحیه منفصل شهری آغاز شد.

به گزارش ایرنا، حشمت‌الله صیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکل کمبود زمین یکی از موانع مهم در راستای احداث فضای سبز نایسر به عنوان یکی از بزرگترین نواحی منفصل شهری کشور است.

وی گفت: امسال در راستای توسعه سرانه فضای سبز این ناحیه منفصل شهری سنندج، عملیات احداث پارک کودک به متراژ سه هزار متر مربع با نصب المان و ست ‌بازی کودکان انجام شد.

شهردار سنندج اضافه کرد: برنامه‌ریزی لازم برای احداث فضای سبز در سه لکه دیگر در نایسر انجام شد که در مجموع در این سه لکه ۴۰ هزار متر مربع فضای سبز احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات احداث بیش از ۳۱ هزار متر مربع فضای سبز در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر آغاز شده است، گفت: علاوه بر احداث فضای سبز،عملیات تسطیح و آماده‌سازی چندین معبر اصلی برای آسفالت و بهسازی نظیر خیابان دکل وحیران در حال انجام است.

صیدی ابراز امیدواری کرد: با احداث فضای سبز و اماکن تفریحی در نایسر بتوانیم گام مهمی در راستای رضایتمندی ساکنان این ناحیه برداریم.

پارک‌ها و میادین سنندج با ۴۹ هزار جعبه گل و گلدان آراسته می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت:هرسال در روزهای پایانی سال و به منظور استقبال از بهار طبیعت عملیات گلکاری بهاره در سطح شهر انجام می‌شود.
عملیات احداث 40 هزار متر فضای سبز در نایسر آغاز شد

لقمان حیدری افزود: با توجه به نزدیک شدن به بهار طبیعت و در راستای زیباسازی و طراوت بخشیدن به سطح شهر، افزایش زیبایی بصری، ایجاد چشم‌انداز مناسب و ایجاد روحیه شادابی و سرزندگی میان شهروندان عملیات گلکاری بهاره اجرا می شود.

وی با اشاره به آراستن میادین و پارک‌های سطح شهر با ۴۹ هزار جعبه گل و گلدان به مناسبت فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: عملیات گلکاری بهاره به منظور ایجاد فضایی زیبا و باطراوت و افزایش نشاط اجتماعی با کاشت ۳۱ هزار جعبه گل و ۱۸ هزار گلدان آغاز شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: در طرح گلکاری بهاره از گل‌های بنفشه الوان، رُز، همیشه بهار، مینا چمنی استفاده می شود.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی