استخرهای شنای زنجان هنوز بازگشایی نشده‌اند


استخرهای شنای زنجان هنوز بازگشایی نشده‌اند

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون هیچک از استخرهای شنای این استان، بازگشایی نشده‌اند.

محمدعلی حمزه پور، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هرچند از مدتی قبل اماکن و باشگاه‌های ورزشی زنجان بنا به دستور، فعالیت خود را آغاز کرده اند اما در این میان مدیران استخرهای شنای این استان بنا به احتیاط و به منظور پیشگیری از ابتلای علاقه مندان به ورزش شنا، اقدام به بازگشایی و آغاز فعالیت نکرده اند.

وی با بیان اینکه استخر قهرمانی شنا شهید شهبازی واقع در مجموعه ۱۵ خرداد شهر زنجان (امجدیه سابق) به منظور تمرینات شناگران با رعایت دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی باز است، اظهار داشت: دیگر استخرهای زنجان نیز به فکر بازگشایی هستند که در صورت آغاز فعالیت باید جانب احتیاط را به عمل آورده و به جد دستورالعمل های ابلاغی و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی را انجام دهند.

حمزه پور با تاکید براینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در واقع اولین شرط لازم برای بازگشایی استخرهای شنا است، تصریح کرد: پیش بینی می شود در این شرایط کرونایی، علاقه مندان به ورزش شنا، استقبال چندانی از این رشته ورزشی مفرح نداشته باشند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مدت یکسال است که استخرهای شنا زنجان به حالت تعطیل درآمده و صاحبان آنها متحمل ضرر و زیان جدی شده اند اما با این وجود تا به امروز به خاطر پیشگیری از ابتلا شناگران به این بیماری منحوس نسبت به بازگشایی اقدام نکرده اند که این درخور تحسین است.

حمزه پور، تاکید کرد: باشگاهداران، مربیان و ورزشکاران یقین بدانند که شرایط به لحاظ وجود ویروس کرونا، خوب نیست و با کوچکترین بی احتیاطی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ممکن است عواقب تلخ و ناخوشایندی اتفاق بیفتد.

وی افزود: اگر اماکن ورزشی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بی توجه باشند در این صورت یقین بدانند که بی درنگ این اداره کل نسبت به تعطیلی باشگاه خاطی اقدام خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو