150 طلبه پایه یک و دو کرمانشاه در طرح «میثاق طلبگی» شرکت کردند


150 طلبه پایه یک و دو کرمانشاه در طرح «میثاق طلبگی» شرکت کردند

کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: بیش از 150 طلبه پایه یک و دو در طرح «میثاق طلبگی» در مدارس علمیه شهرستان‌های اسلام آبادغرب و سنقر شرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: قبل از پایان سال جاری برنامه های فرهنگی متنوعی برای طلاب مدارس علمیه در سطح استان کرمانشاه اجرا کرده ایم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه به برخی از این برنامه ها اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما طرح «میثاق طلبگی» بود که در 2 مدرسه علمیه شهرستان سنقر و اسلام آبادغرب برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی افزود: در طرح میثاق طلبگی بیش از 150 طلبه کرمانشاهی حضور پرشور داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: طرح میثاق طلبگی 2 برای طلاب پایه اول و طرح میثاق طلبگی 3 برای طلاب پایه دوم برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی اظهار داشت: در طول این مدت از اجرای طرح میثاق طلبگی، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر قائمی؛ مشاور و استاد اخلاق حضور مستمری در بین طلاب کرمانشاهی داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه به دیگر برنامه های فرهنگی مدارس سطح این استان اشاره کرد و بیان داشت: همچنین برخی از مدارس علمیه همانند مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب و مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اردوهای راهیان نور را به مناطق عملیاتی غرب کشور داشتند که بسیاری از طلاب این دو مدرسه در این اردوی فرهنگی حضور پیدا کردند و از نزدیک با مناطق جنگی و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی همانند راهیان نور تاثیر بسزایی در تقویت روحیه انقلابی در حوزه ها و مدارس علمیه دارد، لذا امیدواریم که این اردوها و برنامه های فرهنگی تداوم و از نظم خاصی برخوردار باشند./1400/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر