نخستین جشنواره ملی تجلیل از برگزیدگان برتر تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد


نخستین جشنواره ملی تجلیل از برگزیدگان برتر تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس مردمی بود؛ دفاع مقدس به ما آموخت که باید روی پای خود بایستیم و اگر روی پای خود بایستیم کسی به ما کمک کند.

به گزارش ایسنا، سردار بهمن کارگر که در نخستین جشنواره ملی تجلیل از برگزیدگان برتر تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس و مقاومت سخن می‌گفت، بیان کرد:هشت سال دفاع مقدس صحنه‌ای از حضور اقشار، احزاب، قومیت‌ها و ادیان مختلف در صحنه بود و زمانی که مردم وارد دفاع مقدس شدند، ما در جنگ تحمیلی به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: مادامی که مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی می‌کنند این نظام پابرجا خواهد بود و قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند. دفاع‌مقدس مردمی بود؛ دفاع مقدس به ما آموخت که باید روی پای خود بایستیم و اگر روی پای خود بایستیم کسی به ما کمک کند.

سردار کارگر گفت:جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تهدید و تحریم بوده و هست؛ اما از تمام این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده که این موفقیت را مدیون رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستیم. دفاع مقدس برای ما یک مکتب را به ارمغان آورد. مکتب سلیمانی؛ از مکتب دفاع مقدس نشأت گرفته و مکتب دفاع مقدس هم از مکتب انقلاب اسلامی نشأت گرفته است. بنابراین اگر بخواهیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را در یک جا ببینیم، آن تابلوی عظیم، دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد: هیچ نظامی در دنیا به آزادی نظام جمهوری اسلامی ایران نیست. ما در ۴۰ سال گذشته، نزدیک به ۴۰ انتخابات آزاد داشته‌ایم و وقتی جناح‌های مختلف بر سر کار می‌آیند، نشانه آزادی در جمهوری اسلامی ایران است. این درحالی است که دشمنان ما در کشورهای خود به صورت دیکتاتوری عمل کرده اما، ظاهر آن را نقاشی می‌کنند و به‌گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس