اخبار انتظامی استان قزوین


اخبار انتظامی استان قزوین

قزوین - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام خبر دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان گفت: از خودروی متهم 25کیلو گرم تریاک کشف شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، سرهنگ "داود عبدالمالکی" با اعلام این مطلب اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پی دریافت خبری مبنی بر این که یکی از توزیع کنندگان مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد با یک دستگاه خودرو کامیون آن را به مقصد استان های مرکزی کشور منتقل کند، تحقیق در این زمینه را آغاز و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
وی اظهارداشت: با هماهنگی مرجع قضائی و در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، خودروی حامل مواد مخدر را در یکی از محورهای ارتباطی این استان متوقف و راننده آن را نیز دستگیر کردند.
سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به کشف ۲۵کیلو گرم تریاک که در پوشش بار پیاز در خودرو جاسازی شده بود، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با مثبت ارزیابی کردن همکاری های درون سازمانی در ناجا به منظور برخورد قاطع با سوداگران مرگ، از مأموران پر تلاشی که در کشف این محموله نقش آفرین بودند، قدردانی کرد.

کشف محموله مرغ زنده قاچاق در آوج

فرمانده انتظامی آوج از کشف ۹۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "شهرام منصوری" اظهار داشت: در راستای طرح جلوگیری از قاچاق مرغ، ماموران انتظامی این شهرستان در شهر " آبگرم " به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی های انجام شده از خودرو مورد نظر تعداد ۹۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه برابر دستور قضائی متهم دستگیر شده به همراه مرغ‌ های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند، اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله طیور کشف شده را حدود ۴۷۵ میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ " شهرام منصوری " در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع اقلام کالاهای ممنوعه، سریعا موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کشف مواد محترقه غیر مجاز در تاکستان
فرمانده انتظامی تاکستان از کشف بیش از ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " کورش عزیزی " با اعلام این مطلب گفت : در پی دریافت گزارشی مبنی بر تهیه و فروش مواد محترقه غیر مجاز توسط فردی در تاکستان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از منزل و واحد صنفی متهم مورد نظر تعداد ۱۱ هزار و ۹۹۸ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز را کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان این که مواد محترقه مکشوفه به همراه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار سال های گذشته نیاز است خانواده ها بیش از گذشته هوشیار بوده و نسبت به کنترل فرزندان خود در رفت و آمد به منزل و ارتباط با دوستان خود توجه ویژه ای داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش