رقابت های اسکی آلپاین البرز برگزار شد


رقابت های اسکی آلپاین البرز برگزار شد

کرج - ایرنا - رقابت های اسکی آلپاین استان البرز در رده های سنی نونهالان تا جوانان روز یکشنبه به میزبانی پیست بین المللی دیزین کرج برگزار شد.

مدیر داخلی پیست بین المللی دیزین البرز به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با شرکت ۴۵ ورزشکار در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان دختر و پسر در رشته مارپیچ کوچک انجام شد.

صادق کلهر افزود: در بخش نونهالان دختر، ستینا صید، ترانه مورج، تمنا مورج و در بخش نونهالان پسر پسر ایلیا کلهر، سپهر کلهر و امیر علی جعفری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: ستایش کلهر، باران تیر، ملیکا کلهر و محمد رضا کلهر، انوشیراوان کلهر و سید ابوالفضل صید در بخش نوجوانان دختر و پسر به ترتیب توانستند سکوهای اول تا سوم را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش جوانان ختر نازنین مقدید، ملیسا مقدید، فاطمه صید و جوانان پسر آرمان تیر، امیدرضا کلهر، سید حسین صید مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج