کارگروه‌های تخصصی برای بررسی آسیب‌های اجتماعی دلفان تشکیل شد


کارگروه‌های تخصصی برای بررسی آسیب‌های اجتماعی دلفان تشکیل شد

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه نورآباد دلفان گفت: چهار کارگروه تخصصی برای بررسی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان با حضور مسوولان، نخبگان و کارشناسان تشکیل شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد یوسف‌خانی روز یکشنبه درنشست شورای فرهنگ عمومی دلفان افزود: این کارگروه‌ها با عنوان خانواده، جوانان روستایی، ادارات و بازاریان فعالیت و آسیب های هر منطقه را بررسی می کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است افزود: مسائل و مشکلات فرهنگی باید آسیب شناسی شوند که این کارگروه‌ها نقش مهمی در شناسایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواهند داشت.

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه هدف دین، ترویج فرهنگ صحیح است اضافه کرد: اهمیت اقتصاد در امنیت ملی کشور، اداره جامعه و جلب رضایت مردم به وضوح دیده می شود بنابراین فعالیت اقتصادی بر مبنای اسلام یک ضرورت است.

حجت الاسلام خانی اظهار داشت: تصمیمات شورای فرهنگ عمومی باید نقش موثری در ترویج فرهنگ ایرانی، سبک زندگی اسلامی و دوری از سنت های غلط در جامعه داشته باشد.

فرماندار دلفان نیز با بیان اینکه اساس هر جامعه فرهنگ محسوب می شود گفت: مقوله فرهنگ از اقتصاد و سیاست مهمتر و رسالت متولیان امر در این زمینه سنگین تر است.

نورالدین درمنان بر ضرورت ایجاد دبیرخانه واحد برای کارگروه‌های ایجاد شده تاکید کرد و افزود: ولی فقیه محور و عمود نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه باید براساس رهنمود و منویات ایشان حرکت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس