مارکینیوش:/ امباپه بدون نیمار بهتر است؟ مزخرفات نگویید!


مارکینیوش:/ امباپه بدون نیمار بهتر است؟ مزخرفات نگویید!

کیلیان امباپه این روزها در PSG مشغول تاخت و تاز است و در هر مسابقه قربانیان جدیدی می گیرد. اما مارکینیوش، مدافع PSG، علاقه ای به شنیدن این حرف ها که امباپه بدون حضور نیمار بهتر بازی می کند، ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، مارکینیوش، مدافع پاری سن ژرمن، این صحبت که کیلیان امباپه بدون نیمار بهتر بازی می کند را به شدت رد کرد. نیمار از دهم فوریه به دلیل مصدومیت نتوانسته برای پاریسی ها به میدان برود و امباپه در غیاب ستاره برزیلی، مخصوصا پس از در هم شکستن بارسلونا، توانسته در مرکز توجه قرار بگیرد.

ستاره جوان فرانسوی در پیروزی 4-1 پاریسی ها برابر بارسلونا در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در نوکمپ توانست سه بار دروازه بلوگرانا را فرو بریزد. اما مارکینیوش احساس می کند که امباپه در کنار نیمار از این هم بهتر است.

مارکینیوش:/ امباپه بدون نیمار بهتر است؟ مزخرفات نگویید!

مارکینیوش در پاسخ به این سوال که آیا امباپه بدون نیمار بازیکن بهتری است، گفت: "نه. ما نمی توانیم به این داستان ها توجه کنیم. من می بینم که مردم از این حرف ها می زنند اما باید به زبان آوردن این دست مزخرفات را بس کنیم.

ما همیشه می خواهمی که بهترین بازیکنان را در ترکیب داشته باشیم. اگر از کیلیان بپرسید فکر می کنم که او هم بگوید که ترجیح می دهد نیمار در کنارش بازی کند.

در بازی برابر بارسلونا کیلیان در زمین حضور داشت و کار درست را انجام داد اما دیگر بازیکنان نیز دراین بازی ها اهمیت دارند. وقتی تیم خوب بازی می کند، خصوصیات و توانای های فردی حتی بیشتر از قبل خودشان را نشان می دهند.

نمایشی که برابر بارسلونا داشت اعتماد به نفس او را بیشتر کرده است. زدن سه گل در نوکمپ موضوعی بسیار مهم برای او و برای ما بود. همه متوجه شدند که او قادر به چه کارهایی است. ما اینجا هستیم که تا جایی که ممکن است به او کمک کنیم. او با شخصیتی که دارد و توانایی هایی که دارد در زمین یک رهبر است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)