معرفی دایان افیلیت


بی‌شک در دنیای مدرن امروزی و افزایش تجمل‌گرایی، داشتن تنها یک شغل پاسخگوی نیاز آدمیان نیست....

معرفی دایان افیلیتبی‌شک در دنیای مدرن امروزی و افزایش تجمل‌گرایی، داشتن تنها یک شغل پاسخگوی نیاز آدمیان نیست. حال آنکه بسیاری از افراد در ایران از داشتن شغلی نیمه‌وقت نیز محروم هستند. اما آیا نداشتن شغل را میتوان کاملا به شرایط اقتصادی کشورمان نسبت داد؟ پاسخ ما قطعا خیر است.

در سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد فاجعه‌ای اقتصادی نه تنها در ایران بلکه در کل جهان بودیم که باعث تعطیلی و رکود بسیاری از کسب‌و‌کارهای فیزیکی شد. همین امر باعث ناتوانی مردم در تامین نیازهای اساسیشان نیز بود.

در همین روزها بود که اهمیت دنیای صفر و یک در ارتباطات و کسب درآمد بیش از پیش احساس شد. افراد بسیاری برای ارائه خدمات و محصولاتشان به ناچار به سوشال مدیا و یا سایر رسانه‌های اینترنتی روی آوردند و پیروی آن نیز بسیاری از مردم برای تامین نیازها، خرید اینترنتی را ترجیح دادند.

اما آیا با تحلیلی ساده ازین داده‌هایی که در سراسر وب موجود است، نمیتوان اهمیت یک کسب‌و‌کار اینترنتی را درک کرد؟

مشکلات راه‌اندازی کسب‌و‌کار فیزیکی بر کسی پوشیده نیست اما آیا برای داشتن این مدل کار هم منابع حرف اول را میزنند؟ باید بگوییم خیر.

درحال حاضر یکی از ساده‌، پردرآمد و بی‌دغدغه‌ترین مشاغل اینترنتی، افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش است.
در تعریف افیلیت مارکتینگ میتوان آن را شکلی هندسی با سه ضلع و یا راحت‌تر بگوییم مثلث‌گونه ترسیم کرد که از سه ضلع افیلیت - بازاریاب و مشتری تشکیل شده است.

این مدل کسب درآمد از اینترنت سن و جنس و موقعیت مکانی و جغرافیایی نمی شناسد. چرا که بر اساس آمار اعلام شده از سوی همکاری در فروش دایان، بازاریابان موفق در این سامانه از تمامی اقشار میباشند.

بیایید مساله را بشکافیم و کمی راحت‌تر صحبت کنیم. تعدادی از سوالات که در این لحظه برای شما مطرح است را بیان کنیم و به بررسی و پاسخ به آن بپردازیم.

تامین کالا بر عهده کیست؟ کالاهای قابل فروش شامل چه اقلامی هستند؟ نحوه محاسبه درآمد و پورسانت به ازای هر فروش به چه صورت است؟ نحوه فروش محصولات توسط ما چگونه صورت میگیرد؟ ارسال محصولات بر عهده کیست؟ و در نهایت نحوه شناسایی بهترین سیستم همکاری در فروش به چه صورت است؟

در مدل کسب درآمد از همکاری در فروش 0 تا 100 کار، از تامین کالا - انباری داری - ارتباط با مشتریان - ارسال سفارشات - خدمات پس از فروش و غیره، همه و همه بر عهده سیستمی هست که شما آن را به عنوان بهترین شناخته و انتخاب کرده‌اید.

کالاهای قابل عرضه نیز بر اساس آن سیستم همکاری نیز متفاوت بوده و میتواند از ساده‌ترین کالاها مانند ادویه‌جات و یا اسباب‌بازی تشکیل شود و یا شامل لوازم گران قیمت‌تری مانند تلویزیون و لوازم خانه باشد.

همچنین اینکه میزان پورسانت حاصل از فروش هر کدام از کالاها بر اساس معیارهای هر سیستم همکاری در فروش متفاوت میباشد. اصولا این مبالغ و درصد پورسانت هر فروش موفق نیز، از قبل در اختیار بازاریابان قرار خواهد گرفت.

در این میان شما تنها مسئولیت تبلیغ و معرفی کالا را بر عهده دارید، که این کار میتواند به کوچکترین جامعه یعنی اعضای خانواده‌تان ختم شود و یا به جوامع بزرگتر مانند صفحات بزرگ اینستاگرام و یا وبسایت‌های معروف خبری و سرگرمی و غیره بسط یابد.

حال که با مفهوم کلی افیلیت مارکتینگ و مزایای آن اشنا شدیم، در نقطه‌ای قرار داریم که یکی از بهترین سیستم های همکاری در فروش ایران را بشناسیم و بر اساس معیارهای خودمان آن را برای درآمد زایی انتخاب کنیم.


معرفی دایان افیلیت

معرفی دایان افیلیت

معیارهای انتخاب یک سیستم همکاری در فروش بسته به نوع فضای تبلیغاتی شما و نیازهای مخاطبانتان متفاوت خواهد بود. اما همیشه سیستمی بهتر است که بتواند با کالاهای متنوع و پشتیانی بهتر به شما در کسب درآمد کمک کند.

امروزه شاهد سیستم‌های افیلیت مارکتینگ نوظهور بسیاری هستیم. بطوریکه افراد گمان میکنند داشتن تعدادی کالا و تهیه یک پلتفرم برای راه‌اندازی یک سیستم افیلیت کافیست. درحالیکه این تفکر، اشتباهی محض است و خود به مرور باعث آسیب به اعتماد افراد نسبت به خرید از اینترنت میشود.

پس یکی از معیارهای مهم در انتخاب بهترین سیستم افیلیت مارکتینگ، سابقه فعالیت و عملکرد آن سیستم است که در حال حاضر یکی از باسابقه‌ترین سیستم‌های همکاری در فروش با بیش از 15 سال سابقه حضور در این عرصه، سیستم همکاری در فروش (مشارکت در فروش (دایان افیلیت است که بدون شک یکی از موفق‌ترین و همکار محورترین سامانه‌های کسب درآمد است.

از نظر ما مهمترین ویژگی این سامانه کسب درآمد، قیمت‌های بسیار مناسب کالاها و کیفیت مطلوبی است که به تمام اقشار جامعه ارائه میدهد.

سبک محصولات موجود در این سامانه از انواع مختلفی تشکیل شده و محصولات کمیابی مانند ساعت دیواری‌های چوبی و کیف‌های چرمی با قیمت پایین‌تر از سایر سیستم‌ها نیز برای فروش همکاران با تنوع بسیار بالا موجود است.

و اما یکی دیگر از شاخص‌های یک سیستم کسب درآمد، نحوه تسویه و پورسانت‌دهی آن است. قطعا یکی از عوامل ماندگاری سیستم همکاری در فروش رضایت بازاریابان آن و اشتیاق آنان برای ادامه فعالیت است و انگیزه مالی به این رضایت قوت میبخشد.

درصد کمیسیون بالا و تسویه روزانه کمیسیون یکی دیگر از نقاط قوت دایان افیلیت است. همچنین اینکه شما برای فعالیت و درآمدزایی در این سامانه تنها نیاز به یک ایده برای فروش محصول دارید. در کنار شما، کارشناسان فروش نیز برای پیمودن مسیر پولسازی بهتون کمک میکنند. چنانچه اکنون نیاز به یک درآمد اینترنتی را احساس میکنید، با دایان افیلیت ارتباط بگیرید تا اولین قدم برای رسیدن به درآمدی رو به رشد و بی‌انتها را بردارید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 985131203 داخلی 277 تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...