اعمال قانون بیش از 8 میلیون مورد در بحث کرونا


اعمال قانون بیش از 8 میلیون مورد در بحث کرونا

رئیس پلیس راهور ناجا: در بحث کرونا بیش از 8 میلیون و 69 هزار اعمال قانون کردیم که 4 میلیون و 818 هزار مورد قطعی شده و بقیه در حال بررسی است.

اعمال قانون بیش از 8 میلیون مورد در بحث کرونابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سید کمال هادیانفر امروز در نشست خبری، گفت: در بحث تردد جاده‌ای، اسفند امسال تا روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش تردد داشتیم.
سردار هادیانفر متذکر شد: بر اساس مصوبه‌های ستاد ملی کرونا، ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی برای پلاک‌های غیربومی ممنوع خواهد بود همچنین پلاک‌های بومی نیز نمی‌توانند از شهر‌های مذکور خارج شوند.
رئیس پلیس راهور یادآور شد: اینکه شهر‌های مسافرپذیر مشمول محدودیت خواهند شد یا خیر؛ در روز‌های آتی مشخص می‌شود.
سردار هادیانفر بیان کرد: ۸۵ درصد شهر‌ها وضع آبی و زرد دارند و پیش‌بینی می‌کنیم شاهد کاهش ۱۰ تا ۱۵ تردد‌های جاده‌ای باشیم، البته همه موضوع‌ها به مصوبات ستاد ملی کرونا بستگی دارد.
وی خاطرنشان کرد: تاکید کردیم مجوز برای تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی صادر نشود.
سردار سیدکمال هادیانفر با بیان اینکه پیک زمان تصادفات در حوزه درون‌شهری از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و در حوزه برون‌شهری از ساعت ۱۲ تا ۱۹ است، اظهار کرد: هر کسی به هر دلیلی در جاده‌ها سرعت و سرقت غیرمجاز داشته باشد، از یک ساعت و یک روز تا ۷۲ ساعت متوقف می‌شود.
رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه بستن کمربند برای تمام سرنشینان وسایل‌نقلیه به ویژه در جاده‌های کشور الزامی است، افزود: شعار ما برای نوروز امسال "پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت" است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس