کشف 18 تن مویز خارجی قاچاق در طبس


کشف 18 تن مویز خارجی قاچاق در طبس

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک تریلی 18 تن مویز خارجی فاقد مجوز حمل را در شهرستان طبس کشف کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی "دیهوک" شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون ۱۸ تن مویز قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش ریالی محموله قاچاق بنا بر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۹ میلیارد ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف شد و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

اتوبوس حامل سه دستگاه استخراج ارز دیجیتال متوقف شد

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری سه دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را در شهرستان بیرجند کشف کردند.

سرهنگ ستاد جواد بخشی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس سه دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۳۶۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر شد که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری همه نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو