کاهش قیمت، بازار ماسک را به نفع تولیدکنندگان خراسان شمالی تمام کرد


کاهش قیمت، بازار ماسک را به نفع تولیدکنندگان خراسان شمالی تمام کرد

رئیس کمیته اقتصادی تولید، توزیع و تامین ستاد بحران کرونا در خراسان شمالی گفت: کاهش قیمت، بازار ماسک را به نفع تولیدکنندگان خراسان شمالی تمام کرد.

محمدرضا موفق در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که چندی پیش تولیدکنندگان استانی ماسک برای فروش محصولات خود با مشکلات جدی مواجه شده بودند، اظهارکرد: در واقع هر چه ماسک ها با کیفیت بیشتر و قیمت کمتر توزیع شود، متقاضی های بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: برای اینکه تقاضا برای ماسک های تولیدی داخل استان بیشتر شود با تولیدکنندگان صحبت شده است تا قیمت ها را کاهش دهند که در همین راستا قیمت ها از ۹۰۰ تومان به ۶۰۰ تومان رسیده است.

موفق ادامه داد: شاید یکی از دلایلی که موجب شده بود تا فروش ماسک تولید شده در داخل استان با مشکل مواجه شود، موضوع قیمت آن بوده است.

وی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده، قیمت ماسک تولید استان کاهش یافته است و از سوی دیگر دو واحد تولیدی ماسک در داخل استان موفق شده تا لیبل آی مک را دریافت کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از سوی دیگر در یک بازه زمانی واحدهای تولیدکننده ماسک مجوز خروج ماسک به خارج استان را نداشتند اما در حال حاضر این اجازه به خارج استان و حتی خارج کشور داده شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی