توزیع 103 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان


توزیع 103 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی از توزیع بیش از 103 هزار بسته معیشتی در قالب طرح «رزمایش مهربانانه» توسط خادمین امام رضا (ع) میان اقشار نیازمند مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی در سال جاری خبر داد.

محمد توکلی با اشاره به آغاز طرح رزمایش مهربانانه از اردیبهشت ماه سال جاری توسط خادمان حضرت رضا(ع)، اظهار کرد: پس از بسته شدن درهای حرم مطهر رضوی به واسطه شیوع ویروس کرونا و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، جمعی از خادمان خیر بارگاه منور رضوی برای یاری محرومان و نیازمندان شهر مشهد، فرآیند آماده‌سازی بسته‌های معیشتی را در قالب طرح «رزمایش مهربانانه» در رواق‌های امام خمینی (ره) و صحن کوثر حرم مطهر رضوی آغاز کردند تا سفره افطار پهن نشده در حرم امام رضا (ع)، به میان نیازمندان برود.

وی افزود: در قالب این طرح که از ابتداء اردیبهشت ماه سال ۹۹ آغاز شده و تاکنون نیز ادامه داشته، بیش از ۱۰۳ هزار بسته معیشتی شامل اقلام مصرفی ضروری خانواده‌ها همچون برنج، روغن، ماکارونی، عدس، چای، رب، پنیر و... میان اقشار نیازمند شهر مشهد و استان خراسان رضوی توزیع شده است.

به گزارش آستان نیوز، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به دنبال آن تعطیلی مشاغل آزاد و بیکاری شمار زیادی از کارگران روزمزد، به پیشنهاد تولیت آستان قدس رضوی جمعی از خادمان خیّر آستان قدس رضوی فرایند کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند شهر مشهد را از ماه مبارک رمضان سال جاری آغاز و روزانه بیش‌از یک هزار بسته معیشتی را در این ماه میان نیازمندان توزیع کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان