انقلاب ایران مدل کوچکی از بعثت است


انقلاب ایران مدل کوچکی از بعثت است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران مدل کوچکی از بعثت است.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۱۷ اسفندماه) در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان در خرم‌دره برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن عید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، اظهار کرد: ارسال رسل برای هدایت بشر یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها برای مردم است که در قرآن و نهج‌البلاغه نیز بر این امر تاکید شده است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در زمانی که جهل از در و دیوار جهان می‌بارید، پیغمبری را نازل کرد که مردم را از ضلالت و گمراهی نجات داد، اضافه کرد: شبه جزیره حجاز از تاریک‌ترین و جاهل‌ترین نقاط جهان در زمان بعثت رسول اکرم (ص) بود اما نبی مکرم اسلام (ص) در کمتر از نیم قرن استعدادها را در این منطقه شکوفا و ندای یکتا بودن خداوند را در سراسر جهان طنین‌انداز کردند.

آیت‌الله خاتمی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران مدل کوچکی از بعثت است، تاکید کرد: در زمانی که شرق و غرب با همه قوا پشت حکومت پهلوی بود، کسی باور نمی‌کرد تربیت شده مکتب قرآن، انقلاب کرده و بر رژیم طاغوت پیروز شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرموده‌اند که انقلاب ما را با انقلاب‌های بزرگ دنیا مقایسه کنید، متذکر شد: این مقایسه در حالی است که آن‌ها موانع پیش روی انقلاب ما را نداشتند اما با همه موانع، کارهای بزرگی در کشور انجام شده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان کارهای زیاد و پربرکتی را در کشور انجام داده است، خاطرنشان کرد: اگر همه دست در دست هم پشت سر امام مسلمین حرکت کنیم، بر مشکلات پیروز خواهیم شد.

انقلاب ایران مدل کوچکی از بعثت است

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مستانه