بهره‌برداری از بوستان رسانه در شیراز


بهره‌برداری از بوستان رسانه در شیراز

طی مراسمی، بهره‌برداری از بوستان رسانه و 2 پروژه ورزشی، تفریحی و خدماتی در محدوده شهرداری منطقه سه شیراز، آغاز شد.

شهردار منطقه سه شیراز یکشنبه ۱۷ اسفند در آیین بهره برداری از بوستان رسانه، گفت: این بوستان ۴۷۰۰ مترمربع وسعت دارد و با صرف ٣٠ میلیارد و ٣٥٠ میلیون تومان احداث شده است.

او افزود: احداث این بوستان علاوه بر توسعه فضای سبز، موجب تقویت روابط اجتماعی بین مردم هم خواهد شد.

عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: پروژه بوستان رسانه از اردیبهشت امسال در دستور اجرا قرار گرفت و در شرایط کرونایی به نتیجه رسید.

سعید نظری ابراز امیدواری کرد که در مجاورت این بوستان مرکز مطالعه و کتابخانه تخصصی رسانه نیز در آینده‌ای نزدیک احداث شود.

بهره‌برداری از بوستان رسانه در شیراز

به گزارش ایسنا، در ادامه بهره‌برداری از پیست دوچرخه سواری شهید گلبارنژاد نیز در کوهستان نورالشهدای شیراز افتتاح شد نیز از دیگر پروژه‌های منطقه سه شیراز بود که امروز به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه شیراز در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: پیست دوچرخه سواری شهید گلبارنژاد به طول دو کیلومتر مربع با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان احداث شده است.

کریم شکوهیان با بیان اینکه احداث این پیست فضای مفرحی برای دوچرخه سواران و سایر شهروندان ایجاد می‌کند، افزود: این پروژه به دلیل قرار گیری در ارتفاعات، گردشگر و توریست خوبی جذب خواهد کرد.

او همچنین با بیان اینکه سه میلیارد تومان نیز برای نورپردازی این پروژه هزینه شده است، گفت: فازهای دیگر این پروژه در سال‌های آینده نیز در بخش مسیر کوهستانی اجرا خواهد شد.

شهردار شیراز نیز گفت: طراحی و نورپردازی پیست دوچرخه سواری شهید گلبارنژاد با چشم‌اندازی زیبا موجب شده تا یک پروژه شاخص در شیراز به شمار برود.

حیدر اسکندرپور خاطرنشان کرد: رویکرد انسان محوری شورای پنجم و مدیریت شهری فعلی موجب تقدیم این گونه پروژه‌ها به مردم شیراز شد.

سعید نظری، عضو و سخنگوی شورای شهر شیراز نیز گفت: این پروژه یک سوپرایز برای منطقه سه که سال‌ها یک وجود این چنین فضاهای ورزشی را تجربه نکرده، است.

او با بیان اینکه این پروژه قابل مقایسه با کوهستان دراک است، افزود: اگرچه در کوهستان دراک هیچ نظم اجتماعی و معماری خاصی وجود ندارد، اما این پروژه با چشم انداز زیبا درختکاری خوب، مسیر بکری ایجاد کرده است.

بهره‌برداری از بوستان رسانه در شیراز

به گزارش ایسنا، شهردار منطقه سه همچنین در خصوص پارک جنگلی ١٤ هکتاری زیباشهر نیز گفت: برآورد اولیه هزینه احداث این پارک ١٠ میلیارد تومان بوده که امیدواریم با پیش‌بینی اعتبار از سوی شورای شهر، پروژه کامل شود.

شکوهیان گفت: مسیرهای دوچرخه سواری در این پارک پیش‌بینی شده که شرق شیراز را به غرب آن متصل خواهد کرد.

او در خصوص بوستان خورشیدکلاه نیز با اشاره به اجرایی شدن ۳۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ١٦٩ میلیارد تومان در سال ۹۹، گفت: ١١ پروژه شاخص در منطقه ٣ شیراز اجرایی شده که امروز سه پروژه آن افتتاح شد.

شهردار منطقه سه شیراز با بیان اینکه محوطه سازی آرامگاه سعدی، محوطه سازی و نورپردازی محور باباکوهی، لوله گذاری و خیابان کشی گودگل کنان در منطقه سعدی از دیگر پروژه‌های شاخص این منطقه است، گفت: امسال نیم میلیون متر مربع آسفالت در این منطقه انجام شده و اکنون این کار تداوم دارد.

بهره‌برداری از بوستان رسانه در شیراز

بهره‌برداری از بوستان رسانه در شیراز

بهره‌برداری از بوستان رسانه در شیراز

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!