استان اردبیل میزبان مرحله نهایی مسابقات فوتسال لیگ دسته اول کشور شد


استان اردبیل میزبان مرحله نهایی مسابقات فوتسال لیگ دسته اول کشور شد

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مرحله نهایی مسابقات فوتسال لیگ دسته اول امیدهای کشور به میزبانی این استان در شهرستان مشگین‌شهر برگزار خواهد شد.

صمد نوتاش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این رقابت‌ها از روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه تا روز جمعه ۲۲ اسفندماه به مدت سه روز با حضور چهار تیم مقاومت اردبیل، ستاره ناجیان خیاو سبلان مشگین‌شهر، امید پیروز کویر آران بیدگل و گهر زمین سیرجان برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: با توجه به میزبانی شایسته استان اردبیل در دور اول مسابقات فوتسال امیدهای کشور و رضایت تیم‌ها و فدراسیون فوتبال میزبانی مرحله نهایی این مسابقات به استان اردبیل سپرده شد.

وی با اشاره به حضور ۲۸ تیم از استان اردبیل در مسابقات کشوری در سال جاری بیان کرد: فوتبال استان اردبیل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته ، طوری که ۲ تیم فوتسال مقاومت اردبیل و ستاره ناجیان خیاو سبلان مشگین‌شهر از این استان با راهیابی به مرحله نهایی مسابقات فوتسال لیگ دسته اول کشور در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با درخشش نمایندگان استان در مرحله نهایی این مسابقات شاهد صعود این تیم‌ها به لیگ برتر فوتسال کشور باشیم.

به گزارش ایرنا، مسابقات فوتسال لیگ دسته اول کشور با شرکت ۱۴ تیم از سراسر کشور از چهارم اسفندماه تا یازدهم اسفندماه سال جاری به مدت هشت روز در ۲ گروه به میزبانی اردبیل و مشگین‌شهر برگزار و در نهایت از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

امسال ۲۸ تیم از استان اردبیل در مسابقات کشوری شرکت کردند که شامل ۱۸ تیم فوتسال و ۱۰ تیم فوتبال هستند.

شهرستان مشگین‌شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد