بارش پراکنده برف و باران در گیلان از امروز تا پایان هفته


بارش پراکنده برف و باران در گیلان از امروز تا پایان هفته

کارشناس هواشناسی گیلان، از آغاز بارش ها در استان از عصر امروز تا چهارشنبه خبر داد و تصریح کرد: در جلگه بارندگی و در ارتفاعات بارش پراکنده برف خواهیم داشت.

شبنم هادی نژاد در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد دانست و اظهار کرد: در حال حاضر با وزش باد جنوبی ۴۰ کیلومتر بر ساعت در ارتفاعات و دامنه های استان مواجه هستیم.

وی بیشینه و کینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت گذشته را مربوط به لاهیجان و دیلمان به ترتیب با ۲۰ و صفر درجه سلسیوس دانست و افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه است.

سرپرست اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان، از آغاز بارش ها در استان از عصر امروز تا چهارشنبه خبر داد و تصریح کرد: در جلگه بارندگی و در ارتفاعات بارش پراکنده برف خواهیم داشت.

هادی نژاد، از کاهش پنج تا هفت درجه ای متوسط دما برای روز پنجشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: برای روز جمعه نیز بارش مخلوط برف و باران در جلگه پیش بینی می شود و وزش باد تا صبح شنبه ادامه خواهد بود.

وی ابرناکی، وزش باد نسبتا شدید و شدید، بارش باران و برف و مه آلودگی را از جمله پدیده های مورد انتظار از عصر امروز تا پایان هفته دانست و اضافه کرد: بیینه ارتفاع موج دریا نیز به ۱.۸ تا دو متر خواهد رسید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری