اسدآبادی‌ها به کرمانشاه نروند


اسدآبادی‌ها به کرمانشاه نروند

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به وضعیت کرونا در استان کرمانشاه و مراوده بسیار شهروندان اسدآبادی با کرمانشاهی ها و کنگاوری ها از اسدآبادی ها خواست از ترددهای غیرضرور به این شهرها خودداری کنند.

دکتر ایرج صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر اسدآباد تنها شهرستان استان همدان با وضعیت آبی و در شرایط کاملاً شکننده بوده که برای حفظ و ثبات این وضعیت همچنان نیازمند پرهیز و خودداری از برگزاری مراسم های تجمعی و دورهمی های خانوادگی و نیز تداوم و استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان است.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در استان کرمانشاه و مراوده بسیار شهروندان اسدآبادی با استان کرمانشاه و به ویژه شهرستان کنگاور افزود: از شهروندان اسدآبادی درخواست داریم از ترددهای غیرضرور به این استان برای حضور و شرکت در دورهمی های خانوادگی و یا هر گونه مراسم های تجمعی خودداری کرده و برای حفظ شرایط نسبت به موارد محدودیت ها پایبند باشند.

صالحی در ادامه از توزیع ۲۰ هزار ماسک رایگان در شهرستان اسدآباد از ۲۰ اسفندماه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و شلوغی بازار شب عید دانشکده علوم پزشکی شهرستان قصد دارد با همکاری مراقبان سلامت دانشکده از ۲۰ اسفندماه تا پایان سال نسبت به توزیع ۲۰ هزار ماسک رایگان بین جامعه هدف مددجویان نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی و نیز در هفته بازارها و بازارروزها و در بازار شب عید اقدام کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه در سه روز گذشته شهرستان اسدآباد خوشبختانه موردی از بستری و پذیرش نداشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد بیماران مثبت در سه روز گذشته در شهرستان صفر بوده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون موردی از کرونا انگلیسی در شهرستان گزارش نشده است، بیان کرد: با توجه به اینکه در استان کرمانشاه مواردی از کرونا انگلیسی مشاهده شده نیاز است شهروندان اسدآبادی نسبت به تردد خود به این استان حتی المقدور خودداری و پرهیز کنند در ضمن ورود خودروهای با پلاک خوزستان به این شهرستان ممنوع اعلام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا