ورزشکاران قزوینی به سه نشان برتر مسابقات بادی کلاسیک کشور دست یافتند


ورزشکاران قزوینی به سه نشان برتر مسابقات بادی کلاسیک کشور دست یافتند

قزوین – ایرنا – دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: ورزشکاران قزوینی به یک طلا و 2 برنز مسابقات بادی کلاسیک و سه عنوان قهرمانی کشور دست یافتند.

سید سعید سلیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کیش در رشته های مختلف برگزار شد.

وی اضافه کرد:در این رقابت ها ۱۰۳ ورزشکار در رشته بادی کلاسیک در ۶ دسته قدی به رقابت با حریفان خود پرداختند تا قهرمانان بادی کلاسیک این رقابت ها شناخته شوند.

این مسوول با اشاره به نفرات برتر اعزامی از استان قزوین، گفت: مصطفی شاکری نیا در دسته سوم فیزیک به مقام پنجم،آرین ناعمی به مقام ششم فیزیک،رامین حسن زاده در ماده فیزیک کلاسیک به مقام سوم کشور و سامان حسن زاده در دسته چهارم فیزیک کلاسیک به مقام سوم کشور دست یافتند.

سلیمی گفت: همچنین احسان میرابی در وزن ۹۰ کیلو رشته بادی بیلدینگ به مقام پنجم کشور و رامین حسن زاده در منفی ۷۵ کیلوگرم بادی بیلدینگ جوانان به مقام اول کشور رسیدند.

وی اضافه کرد: در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پس از رقابت ۱۳۳ ورزشکار در رشته فیزیک و معرفی برترین ها در این رشته نوبت به ۳۳ مدعی قهرمانی در رشته ماسکولار رسید که پس از مشخص شدن قهرمان های ماسکولار در ۲ دسته قدی، ۱۰۳ ورزشکار بادی کلاسیک بر روی استیج مسابقات حاضر شدند و در ۶ دسته قدی صف آرایی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)