تنوع سلایق سیاسی در قزوین به رسمیت شناخته شود


تنوع سلایق سیاسی در قزوین به رسمیت شناخته شود

قزوین- ایرنا- فرماندار آوج با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: باید تنوع سلایق سیاسی را به رسمیت بشناسیم و از هرگونه اعمال سلیقه و نظر جناحی و شخصی در این زمینه پرهیز کنیم.

به گزارش ایرنا، نصرت الله علیرضایی روز یکشنبه در دیدار رییس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای این شهرستان، افزود: مهمترین رسالت مدیران، ایجاد بستر برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات است چون عامل وزن‌کشی جریانات مختلف سیاسی و نامزدهای انتخابات خود مردم هستند.

وی اظهار داشت: شهروندان و افراد جامعه، بهترین داور برای ارزیابی و قضاوت عملکرد مسوولان، جریانات مختلف سیاسی و داوطلبان و نامزدهای انتخابات هستند و وظیفه ما صرفاً این است که بستر و فضا را برای رقابت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

علیرضایی اضافه کرد: در بررسی صلاحیت داوطبان تنها مراجع چهارگانه تعیین و تشخیص صلاحیت‌ها ملاک تصمیم‌گیری و قضاوت همه هستند و باید از هرگونه اعمال سلیقه و نظر جناحی و شخصی در این زمینه پرهیز کنیم.

فرماندار شهرستان آوج گفت: حراست از آبرو و حیثیت داوطلبان انتخابات، مهمترین موضوعی است که بیش از پیش باید نسبت به رعایت آن حساسیت داشت و با نگاه مثبت و پرهیز از رفتارهای تنش آمیز، احساس امنیت و احترام به سلایق مختلف را در جامعه تزریق و ترویج کرد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان آوج افزود: میزان مشارکت در انتخابات مجلس سال گذشته و میان‌دوره‌ای نشان داد که حضور حداکثری در انتخابات زمانی محقق می‌شود که مردم شاهد رقابت واقعی و حضور نامزدهایی هم‌فکر و هم رأی با خودشان باشند و بتوانند در بین گزینه‌ها دست به انتخاب بزنند و مسئولیت فراهم کردن این بستر و شرایط با مسئولان و هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات است.

در پایان این جلسه فرماندار شهرستان آوج بر معرفی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در سطح بخش‌ها و تسریع در پاسخ به استعلامات هیات های اجرایی در موعد مقرر تاکید کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403