تمامی مطالبات کارگران استان قزوین تا آخر سال 99 پرداخت می شود


تمامی مطالبات کارگران استان قزوین تا آخر سال 99 پرداخت می شود

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته تمامی مطالبات کارگران این استان در حوزه واحد های تولیدی و شهرداری ها تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

منوچهر حبیبی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون امنیت کارگری، افزود: اقدامات و برنامه ریزی های خوبی توسط کمیسیون های کارگری در شهرستان های استان قزوین انجام شده که نتایج قابل قبولی داشته است.
معاون سیاسی استاندار با اشاره به ایام پایانی سال تاکید کرد: ضرورت دارد مراقبت های ویژه از سوی دستگاه های مربوط صورت بگیرد که در این ایام تمامی مطالبات کارگران توسط واحدهای تولیدی پرداخت شود.
وی ادامه با بیان اینکه پرداخت مطالبات کارگران واحدهای تولیدی و شهرداری ها در اولویت است افزود: کارگران جزو اقشار با اهمیت و زحمتکش جامعه هستند و حقوقشان دیون ممتازه است باید با اولویت پرداخت شود.
این مقام مسوول افزود: پرداخت حقوق کارگران باید همزمان با کارمندان شهرداری ها در یک زمان پرداخت شود.

تعدیل نیرو در حوزه صنعت کاهش پیدا کرده است

معاون سیاسی استانداری قزوین اشاره به ارزیابی های صورت گرفته در زمینه اشتغال کارگران در این استان افزود: قطع همکاری و تعدیل نیرو های کارگری در حوزه صنعت و واحد های تولیدی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته و این موضوع در شرایط سخت تحریم و کرونایی این اتفاق افتاده است
حبیبی با اشاره به اهمیت مهارت کارگران اظهار داشت: با توجه به فضای ایجاد شده در زمینه اشتغال هیچ متقاضی کاری که دارای کارت مهارت باشد بی کار نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا