62 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید19 در استان مرکزی شناسایی شد


62 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید19 در استان مرکزی شناسایی شد

اراک-ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت 62 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید19 در 24 ساعت گذشته بر اساس نتایج آزمایشگاهی در استان مرکزی شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری به 37 هزار و 630 نفر رسید.

دکترسید «محمد جمالیان» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هفت نفر از تعداد ۶۲ مورد جدید شناسایی شده در استان، در بیمارستان‌ها بستری شدند و تحت مراقبت تخصصی درمانی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: ۵۵ مورد از بیماران نیز به طور سرپایی معاینه شده و تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی باید در منزل قرنطینه شده و تحت مراقبت باشند.

دکتر جمالیان گفت: در۲۴ ساعت گذشته، ۲ مورد فوتی در اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد جان باختگان این بیماری در استان به یکهزار و ۴۷۲ نفر رسید.

ویروس کرونا از اسفندماه پارسال شیوع یافت و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین مناطقی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۶۹۲ نفر تا ۱۷ اسفند ۹۹ در کشور به طور قطعی به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده و تعداد جان باختگان این بیماری ۶۰ هزار و ۶۸۷ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !