44 مسجد در کوشاه حاجی‌آباد از خدمات بنیاد مستضعفان برخوردار شدند


44 مسجد در کوشاه حاجی‌آباد از خدمات بنیاد مستضعفان برخوردار شدند

بندرعباس- ایرنا- مسوول نهاد آبادانی و پیشرفت بخش احمدی حاجی‌آباد گفت: 44 مسجد منطقه کوشاه احمدی درسال 99 از خدمات حمایتی بنیاد مستضعفان برخوردار شدند.

حسین شادزی روز یک‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از برنامه‌های فرهنگی در هرمزگان اقدام به مشارکت در تجهیز مساجد منطقه کوشا بخش احمدی شهرستان حاجی آباد کرده است.

وی ادامه داد: در سال جاری افزون بر یک‌هزارو ۱۰۰ میلیون ریال انواع خدمات حمایتی شامل اهدا فرش، بخاری، کولر، آبسردکن، رایانه، پنکه، تخته، کتاب‌های ادعیه و غیره بوده با هدف تقویت مساجد منطقه کوشای بخش احمدی ارائه کرده است.

مسوول نهاد آبادانی و پیشرفت بخش احمدی حاجی‌آباد با اشاره به نگاه ویژه ای که برای توسعه شهرستان حاجی آباد به خصوص منطقه کوشا احمدی وجود دارد،ابرازداشت: توسعه مناطق محروم استان هرمزگان یکی از اولویت های بنیاد مستضعفان است و در حال برنامه ریزی برای انجام طرح های دیگری نیز هستیم.

شادزی در خصوص فعالیت این نهاد در حوزه منابع طبیعی نیز با بیان اینکه در یک ماهه گذشته بنیاد مستضعفان ۱۵ هزار نهال به صورت رایگان به روستانشینان مناطق کوشا و احمدی اهدا شده، افزود: نهال‌های اهدایی از نوع لیمو ترش و نارنج است و کار کاشت آن با مشارکت مردم وکمک بنیاد مستضعفان در حال انجام می باشد.

شهرستان حاجی آباد دارای ۳ بخش مرکزی، احمدی و فارغان، ۲ شهر حاجی آباد و فارغان، شش دهستان شامل دراگاه، طارم، فارغان، آشکارا، کوه‌ شاه و احمدی و حدود ۳۷۴ آبادی است که ۲۲۴ آبادی آن دارای سکنه است.

منطقه کوشای بخش احمدی شهرستان حاجی آباد در شمال هرمزگان قرار دارد و بخش احمدی این شهرستان نیز با ۹۶ روستا و جمعیت ۱۵ هزار نفر، در ۱۲۰ کیلومتری شرق شهرستان حاجی آباد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!