یک سال حبس در انتظارتهدیدکنندگان بهداشت جامعه در قشم


یک سال حبس در انتظارتهدیدکنندگان بهداشت جامعه در قشم

قشم- ایرنا- دادستان قشم گفت: قانونگذار برای کسانی که بهداشت عمومی جامعه را تهدید کنند تا یک سال حبس در نظر گرفته و در همین راستا برخورد با متخلفان در قشم قاطعانه انجام می‌شود.

رضا صفایی روز یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: با دستور قضایی صادر شده، ضابطان با تمامی مواردی که بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری عروسی با جمعیت زیاد می‌کنند، برخورد کند.

وی ادامه داد: تشخیص تهدیدآمیز بودن مراسم عروسی برای بهداشت عمومی با شبکه بهداشت و درمان است و همه باید با متولیان بهداشت و درمان همکاری کنند.

دادستان قشم تصریح کرد: بنابر اعلام شبکه بهداشت و درمان قشم چند پرونده در این خصوص تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: با وجود تصویب طرح برخورد با متخلفان در برگزاری مراسم‌ عروسی و عزا در شورای تامین شهرستان، در اجرا کوتاهی انجام شده و باید این امر به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

صفایی با بیان اینکه افزایش بی‌رویه‌ عروسی‌ها قابل پذیرش نیست افزود: تعطیلی همه عروسی‌ها ممکن و منطقی نیست اما باید نسبت به مدیریت و رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات گسترده اقدام شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان