افتخار آفرینی کاروان ورزشی هرمزگان در رقابت‌های پرورش اندام کشور


افتخار آفرینی کاروان ورزشی هرمزگان در رقابت‌های پرورش اندام کشور

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام هرمزگان گفت: کاروان بدنسازی و پرورش اندام استان در رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی کیش موفق به کسب سه نشان طلا، 2 نشان نقره، پنج برنز و کسب هفت مقام چهارمی، چهار مقام پنجمی و 2 مقام ششمی شد.

حسین اخلاقی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه این مسابقه‌های در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار افزود: کاروان بدنسازی هرمزگان در رشته پرورش اندام مقام دوم و در رشته بادی کلاسیک مقام سوم را از آن خود کرد.
وی بیان داشت در رشته فیزیک این دوره از رقابت‌ها «حمیدرضا سقایی» و «علی حیدری» از استان هرمزگان به ترتیب مقام اول و پنجم را کسب کردند.
وی بیان داشت: همچنین در رشته بادی کلاسیک دسته اول «امید فخاری سروستان»، «محسن محمودی نیا» و «سید عباس حسینی» به ترتیب مقام‌های دوم، سوم، و چهارم و در دسته سوم این رشته نیز صفا مهرام مقام چهارم را از آن خود کردند.
رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام هرمزگان اظهارداشت: در دسته‌های سوم، چهارم و پنجم رشته فیزیک کلاسیک نیز «محمد سربی»، «سعید مرادی»، «حسن رضایی» و «ساسان افراسیابی» هرکدام به ترتیب موفق به کسب مقام‌های پنجم، چهارم، سوم و ششم شدند.
اخلاقی ادامه داد: در رشته پرورش اندام در وزن ۶۰ کیلوگرم «سیوان تپانچه» و در وزن ۶۵ کیلوگرم «محمد جواد خرمی» هر ۲ مقام چهارم را کسب کردند و در وزن های ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم «محسن هادی نژاد» و «مهرداد آتش افروز » هر ۲ به مقام سوم دست یافتند.
وی اضافه کرد: رقابت‌های پرورش اندام در وزن ۱۰۰ کیلوگرم «فرشید افشار فاتح» مقام اول و در وزن مثبت یکصد کیلوگرم «محمد قائم مقامی» جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.
این مسوول ورزشی گفت: در وزن‌های منفی و مثبت ۷۵ کیلوگرم جوانان پرورش اندام، «محمدسبحان نظری» و «نوید دهقانی» به ترتیب مقام سوم و پنجم را به خود اختصاص دادند.
وی بیان داشت: در دسته یک بخش پیشکسوتان رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی کشور هم «محمدجواد خرمی»، «علی ارزشمند»، «محسن میری» و «علیرضا میری» به ترتیب مقام‌های اول، دوم، پنجم و ششم را کسب کرده و در دسته دوم پیشکسوتان «علی کشاورز» مقام چهارم را کسب کرد.
همچنین در پایان «علی کشاورز» ورزشکار پیشکسوت رشته پرورش اندام هرمزگان به عنوان مرد اخلاق این رقابت‌ها انتخاب و معرفی گردید.
شانزدهمین دوره مسابقه قهرمانی کشور در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندمابا حضور ۵۱۸ ورزشکار در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06