مدیرکل ورزش: گیلان در رشته بدنسازی، قهرمانان ارزنده ای دارد


مدیرکل ورزش: گیلان در رشته بدنسازی، قهرمانان ارزنده ای دارد

رشت - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: این استان در همه رشته های ورزشی حرفهای زیادی برای گفتن دارد به خصوص در رشته بدنسازی که دارای ورزشکاران ارزنده ای است.

مریم بخشی روز یکشنبه در مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان افزود : ورزشکاران استان در رشته بدنسازی و پرورش اندام در میادین مختلف ملی و بین المللی همواره می درخشند و عناوین قهرمانی رقابت های آسیایی و جهانی را نیز دارند.

وی افزود: علاوه بر حضور ورزشکاران شایسته، این استان از پیشکسوتان وداوران و مربیان زبده ای در استان گیلان در این رشته دارد که در سطح کشور هم مطرح هستند.

وی ادامه داد: البته با وجود کرونا، فعالیت های ورزشی طی یک سال اخیر به حداقل رسیده و هم اینک نیز باشگاه های بدنسازی با حداقل ظرفیت به کار خود ادامه می دهند و چند ماهی نیز تعطیل بودند و می توان گفت که روزهای بسیار سختی سپری شد.

این مسئول بیان کرد: تلاش بسیاری انجام دادیم تا مشکلات باشگاه داران کاهش یابد و تسهیلاتی نیز برای آنان در نظر گرفته شد اما به هرحال این ویروس منحوس برای جامعه به خصوص باشگاه داران مشکلات زیادی ایجاد کرد.

بخشی خاطرنشان کرد: مشکلات هیات بدنسازی بسیار زیاد بود اما خوشبختانه مسئولان جدید این هیات باعث شدند که این مشکلات به حداقل کاهش یابد و هم اینک نیز وضعیت هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان به جایی رسیده که درآمدزایی دارد.

وی در ادامه افزود : روسای هیات های شهرستانی و سایر اعضای مجامع به طور حتم باید در مجمع سالیانه حضور یابند و نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را برای رفع نواقص و همچنین برای پیشرفت بیشتر رشته ورزشی خود اعلام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: هم اکنون فعالیت هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان مناسب است و این هیات بالاترین بیمه ورزشکاران سازمان یافته را در گیلان دارد و برای فعالیت های این هیات در سال آینده نیز همه گونه همکاری و حمایت را خواهیم داشت.

وی ادامه داد : یکی از انتظارات ما پرورش و فعالیت بدنسازهای تخصصی است و در این راستا از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور تقاضا داریم در این زمینه با هیات گیلان همکاری کنند.

وی افزود : اینک سه ورزشکار ما در رشته های شمشیربازی، کاراته و تکواندو سهمیه المپیک را کسب کرده اند و امیداست این ورزشکاران در المپیک توکیو بدرخشند و یاد و خاطره مرحوم محمود نامجو تنها ورزشکار گیلانی دارنده مدال المپیک گرامی داشته شود.

در مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان که روز پنجشنبه در رشت برگزار شد، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، مسئولان و اعضای مجمع عمومی این هیات حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا