1173 زنجانی داغدار عزیزان‌شان شدند


1173 زنجانی داغدار عزیزان‌شان شدند

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 1173 بیمار مبتلا به کرونا در زنجان، جان خود را از دست دادند و طی 24 ساعت گذشته نیز 2 بیمار جان باختند.

در حال حاضر استان زنجان جزو استان‌های با روند صعودی بیماری کرونا در کشور است. روند بستری کرونا رو به افزایش و میزان بروز موارد بستری از متوسط کشور پایین‌تر و میزان فوت ناشی از کرونا نیز اندکی از متوسط کشور پایین‌تر است.

طبق آخرین آمار امروز (۱۷ اسفندماه) بیماری کرونا در استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۲ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده است که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، ۴۰ هزار و ۹۴۲ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

در حال حاضر ۱۲۹ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۶ مورد بوده است.

همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۲۰ هزار و ۳۵ نفر و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۷۰۱۱ مورد بوده است.

متاسفانه طی شبانه‌روز گذشته در استان زنجان، ۲ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ جان خود را از دست دادند. همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ فوت شده در استان به ۱۱۷۳ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۵۸۱۱ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۷ هزار و ۹۵۳ مورد بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)