مزیت‌های واقعی اقتصادی برای سرمایه‌گذاران مورد توجه قرار گیرد


مزیت‌های واقعی اقتصادی برای سرمایه‌گذاران مورد توجه قرار گیرد

تهران-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه حداقل جذابیت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی، تامین زیرساخت‌ها است، گفت: مدیران و دست اندرکاران نباید به حداقل‌ها اکتفا کنند بلکه باید تلاش شود که مزیت‌های واقعی اقتصادی برای سرمایه‌گذاران مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران؛ حشمت‌اله عسگری روز یکشنبه در جلسه جهش تولید و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: تامین زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان در سال جاری به عنوان موضوع مهمی در دستور کار این ستاد قرار دارد به گونه ای که تامین آب شهرک صنعتی عباس آباد از سد ماملو بعد از سالهای چشم انتظاری صنعتگران و پیگیری تامین آب شهرک صنعتی شمس اباد از کانال محمدیه از اقدامات اساسی زیرساختی در حوزه تامین آب شهرکهای صنعتی استان بوده و این روند ادامه می یابد.

وی شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهریاررا یکی از شهرکهای مهم غرب استان دانست و ادامه داد: تامین آب این شهرک با مساحت ۴۰۸ هکتار و ۲۰۰ هکتار زمین صنعتی در اولویت دستگاههای ذیربط قرار گیرد.

عسگری اضافه کرد: با توجه به واگذاری ۱۴۸هکتار از زمین‌های صنعتی این شهرک و وجود ۱۹۲‌ واحد در حال ساخت این شهرک ضرورت موضوع بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد آب منطقه ای استان نسبت به تخصیص ۳۰ لیتر در ثانیه آب و همچنین ۶۰ لیتر بر ثانیه از پساب تصفیه خانه صفادشت برای شهرک های صنعتی شهید سلیمانی شهریار و شهرک صنعتی ملارد اقدامات لازم را بعمل آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک