اهدای 100 کانکس به زلزله‌زدگان سی‌سخت


اهدای 100 کانکس به زلزله‌زدگان سی‌سخت

استاندار فارس اعلام کرد که 100 دستگاه کانکس برای اسکان از فارس به منطقه زلزله زده سی‌سخت در استان کهگلویه و بویراحمد اهداء شده است.

عنایت‌الله رحیمی در مراسم رزمایش کمک‌های مومنانه که در آستانه عید سعید مبعث به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، فارس را در نیکوکاری و نیک اندیشی الگوی کشور دانست و گفت: مردم فارس همواره در همه عرصه‌های دشوار یاری رسان نیازمندان بوده‌اند.

او با بیان اینکه علاوه بر ۱۰۰ کانکس اهدایی فارس به زلزله‌زدگان سی‌سخت، کمک‌های امدادی نیز در زمینه‌ها و طی مراحل مختلف انجام شده است، گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، تامین اقلام بهداشتی از ضروریات بود که با حمایت و همراهی خیران انجام شده است.

استاندار فارس نیاز به تامین مسکن و تسهیل ازدواج را از نیازهای امروز جامعه برشمرد و با بیان اینکه در این راستا ۱۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در نظر گرفته شده است، افزود: در زمینه گازرسانی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی اهدای ۲ هزار سری جهیزیه به ارزش ۳۷ میلیارد تومان میان زوج‌های بی‌بضاعت، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک به مراکز بهداشتی و درمانی، اعطای ۱۵۰۰ وام قرض‌الحسنه و کمک به درمان بیماران خاص را از دیگر اقدامات انجام شده در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان فارس اعلام کرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد که هزار میلیارد تومان کمک به کشاورزان خسارت دیده از سرمازدگی در نظر گرفته شده است و برای افزایش ۲ برابری این کمک‌ها در سال آینده، تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج