مسیر گنجنامه- پیست اسکی همدان در حال بازگشایی است


مسیر گنجنامه- پیست اسکی همدان در حال بازگشایی است

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از بازگشایی مسیر گنجنامه- پیست اسکی همدان خبر داد و گفت: مسیر پیست اسکی همدان با دستور استاندار از روز گذشته درحال بازگشایی است.

مسعود رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محور گنجنامه- پیست اسکی هر ساله در فصل زمستان به علت صعب العبور بودن و داشتن شیب زیاد و برف سنگین مسدود می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با استانداری و ستاد بحران و دستور استاندار همدان نیروهای راهداری اقدام به بازگشایی این محور کردند و تا باز شدن کامل مسیر این عملیات ادامه خواهد داشت.

رستمی با بیان اینکه هر ساله مسیر گنجنامه- پیست اسکی در فروردین ماه بازگشایی می‌شد، خاطرنشان کرد: امسال به علت کم بودن برف و مساعد شدن هوا زودتر عملیات بازگشایی انجام شد، فعلاً مسیر پیست را باز می کنیم و اگر برف و باران نباشد تا تویسرکان ادامه می دهیم.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه احتمال ریزش برف به صورت بهمن و ریزش سنگ از کوه‌های این مسیر وجود دارد، به مردم توصیه می‌شود حتی الامکان از این مسیر تردد نکنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط