فتاح: سود حاصل از فعالیت‌های بنیاد مستضعفان صرف محرومیت زدایی می‌شود


فتاح: سود حاصل از فعالیت‌های بنیاد مستضعفان صرف محرومیت زدایی می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه منافع کارهای این بنیاد در عرصه‌های تولید برای ملت است، اظهار داشت: سود حاصل از این فعالیت‌ها صرف امور محرومیت‌زدایی در کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا پرویز فتاح روز یکشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح کشاورزی بنیاد مستضعفان در شهرستان خرمدره زنجان، افزود: اگر حساب و کتاب کنیم اجرای چنین طرح هایی خیلی درس ها به ما می دهد، در سال سخت تحریم و گرانی و تورم، خارجی ها فکر می کردند کشور تعطیل است ولی همت مسوولان و جوانان همه آن نقشه ها و افکار را بی اثر کرد.

وی ادامه داد: همه دیدند که ترامپ با چه افتضاحی رفت و دموکراسی چه درسی پس داد؛ در این سال سخت این ایران ماست که می درخشد و برای این امر باید به صبر ملت ایران آفرین گفت.

فتاح با بیان اینکه نبوغ و همت انقلابی جوانان توان انجام کارهای بزرگ را دارد، اظهار داشت: صدای عمل از هر چیزی رساتر است و ما با عمل مان حرف می زنیم، طرح های بنیاد در حوزه کشاورزی و دامپروری در حوزه تامین امنیت غذایی امید آفرین است.

وی با بیان اینکه در آغاز شیوع کرونا خارجی ها حتی ماسک و خیلی از داروها و قطعات هواپیما را هم به ما ندادند، افزود: مشکل اصلی آنان ملت ایران است، دشمنان نتوانستند و نخواهند توانست این ملت را به زانو دربیاورند.

فتاح با بیان اینکه هنر ملت ایران در استقامت، موقعیت شناسی، بصیرت . ولایت مداری در حفاظت از حریم ایران اسلامی است، افزود: اگر در تولید و تامین امنیت غذایی به خودکفایی نرسیم، به بهانه های مختلف مالی و تحریم های بانکی از دادن غذا هم به ملت ایران دریغ خواهند کرد، از این رو در تامین غذایی باید مستقل شویم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه در طرح های کشاورزی، دامداری و دامپروری این بنیاد از آخرین تکنولوژی های فنی و علمی بهره گرفته شده است، گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در کنار دولت و ملت و سایر نهادها با قامتی استوار ایستاده چرا که اساسا بنیاد از آن ملت ایران است.

فتاح به عزم جدی بنیاد مستضفعان در حوزه کشاورزی و دامپروری اشاره کرد و افزود: ممکن است بگویند سود این فعالیت ها از نظر اقتصادی کم صرفه است ولی ما در راستای تامین امنیت غذایی هر چه بتوانیم کار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بنیاد مستضعفان سرمایه گذاری سنگینی در حوزه کشاورزی، دامداری و دامپروری شده است، ادامه داد: بنیاد در این حوزه ها در کشور سرآمد شده و توسعه این نوع فعالیت ها نیز در دستور قرار دارد، البته این به معنای آن نیست که بخواهیم جای بخش خصوصی را بگیریم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اولویت ما تامین نیاز داخل در حوزه غذایی است، گفت: در برخی جاها اجازه صادرات نیز به محصولات ما داده شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان این ملت بنیاد مستضعفان را هدف گرفته اند، افزود: ترامپ و اذنابشان حتی در ماه های آخر نیز برای چندمین بار رییس بنیاد و ۴۵ شرکت زیر مجموعه آن را تحریم کردند و این نشان از آن دارد که بنیاد در راستای مرام امام(ره) انقلاب و رهبری قرار دارد.

فتاح در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه با همدلی می توانیم از این شرایط عبور کنیم و به نوعی می شود گفت که از این مقطع سخت تاریخی عبور کرده ایم، اظهار داشت: امسال به ملت ایران خیلی سخت گذشت، باید برای غلبه بر مشکلات به خودمان و منابع داخلی اتکا و اعتماد کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه توفیقاتی که در اجرای طرح های مختلف در این بنیاد به دست آمده، فراتر از برنامه ها بوده است، گفت: این اطمینان را می دهیم که ما اگر درآمد و سودی داریم، آن را به سمت محرومیت زدایی سوق می دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام