بازیگر نقش محمد در سریال گاندو +تصاویر


بازیگر نقش محمد در سریال گاندو +تصاویر

این شب ها سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار از شبکه آی فیلم در حال پخش است .

این شب ها سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار از شبکه آی فیلم در حال پخش است . سریالی با موضوع امنیتی و پلیسی که نقش های اصلی آن را چند جوان ایفا میکنند . نقش اصلی این داستان بازیگری به نام وحید رهبانی است که نقش محمد که یک مامور امنیت است ایفا می کند و دارای چندین زیر دست جوان است .

بازیگر نقش محمد متولد سال 1358 می باشد و هم اکنون 39 سال سن دارد.وی فارغ التحصیل آموزش بازیگری از دانشگاه یوزرک از تورنتو کانادا است و در کانادا نمایش‌های زیادی را روی صحنه برده اما هیچ وقت از کارش در آنجا راضی نبوده است.

بازیگر نقش محمد در سریال گاندو +تصاویر

او پیش از این که بازیگر باشد یک کارگردان تئاتر بوده است و تا به حال چندین تجربه کارگردانی تئاتر در ایران و خارج کشور را داشته است.

وحید رهبانی فعالیت های جدی کاری وهنریش را با حضور در نمایش دایره گچی قفازی به کارگردانی زنده یاد حمید سمندریان در سال۱۳۷۵ آغاز کرد و با حضور در مدیوم دنیای تصویر، سینما و تلویزیون وایفای یکی از نقش های مهم ، اصلی ومحوری مجموعه تلویزیونی خانه ما درکنار رضا عطاران و رضا فیاضی به شهرت رسید.بازی در فیلم بیگ پرداکشن دوئل باعث شهرت بیشترش شد.

رهبانی به موازات بازیگری و کارگردانی و نویسندگی دستی هم در ترجمه دارد وآثاری از بزرگانی نظیر مارتین مک دونا و یاسمین رضا را به فارسی ترجمه کرده است.

بازیگر نقش محمد در سریال گاندو +تصاویر

بازیگر نقش محمد در سریال گاندو (وحید رهبانی)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟