آغاز توزیع 480 تن مرغ منجمد با نرخ کیلویی 15500 تومانی در آذربایجان شرقی


آغاز توزیع 480 تن مرغ منجمد با نرخ کیلویی 15500 تومانی در آذربایجان شرقی

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی از آغار توزیع 480 تن مرغ منجمد آماده طبخ طرح تنظیم بازار، با نرخ کیلویی 15500 تومتن به منظور تعدیل قیمت‌ها در سطح بازار و فروشگاه‌های زنجیره‌ی ااستان خبر داد. 

کریم صدیقیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام این مطلب گفت: مرغ منجمد آماده طبخ به اندازه کافی تامین شده و جهت عرضه در بازار ذخیره سازی شده است، برای عرضه در ایام پایانی سال و شب عید نیز برنامه ریزی‌های لازم انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ آماده طبخ تازه در سطح بازار استان، شرکت پشتیبانی امور دام استان پس از اخذ مجوزهای لازم، اقدام به توزیع مرغ منجمد داخلی کشتار شده در سطح استان کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: قیمت مصوب مرغ منجمد آماده طبخ درب سردخانه ۱۴ هزار تومان و برای مصرف کننده ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است که با اخذ معرفی نامه از سازمان صمت توسط عاملان توزیع می‌شود.

صدیقیان اضافه کرد: گوشت مرغ‌های توزیعی مربوط به بهترین کشتارگاه‌های استان و به لحاظ کیفی، وزن و سیستم نگهداری از جمله انجماد سریع در بالاترین سطح استاندارد قرار دارند.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، وی افزود: محدودیتی برای توزیع مرغ منجمد در سطح استان وجود ندارد و پس از اتمام سهمیه ۴۸۰ تنی، باز هم مرغ منجمد عرضه خواهد شد و این شرکت نیز هم‌چنین آمادگی توزیع تا تعادل نسبی بازار را با قیمت تعیین شده دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته