رونمایی از پوستر شهروند برگزیده در شورای شهر شیراز


رونمایی از پوستر شهروند برگزیده در شورای شهر شیراز

در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر شیراز، از پوستر شهروند برگزیده رونمایی شد.

رئیس شورای شهر شیراز عصر یکشنبه ۱۷ اسفند در صحن علنی شورای شهر شیراز و در حاشیه آیین رونمایی از این پوستر بیان کرد: رونمایی از این پوستر، در واقع اجرای یکی از مصوبات شورای شهر است.

سیدعبدالرزاق افزود: شورای شهر شیراز در تصویب این مصوبه تلاش و وقت زیادی گذاشت و انتظار می‌رود که همکاران ما شهرداری در اجرای این مهم سرعت و دقت بیشتری به خرج دهند.

او با اشاره به بهره‌برداری از چند پروژه در منطقه ۳ شهرداری شیراز، گفت: افتتاح این پروژه‌ها آن هم در چنین شرایطی جای تشکر و تقدیر ویژه دارد.

رئیس شورای شهر شیراز همچنین با اشاره به مصوبات موجود در در حوزه حمل و نقل نیز گفت: ما در بودجه سال ٩٩ تعداد ۵ تکلیف شامل ۱۳ بند داشته‌ایم که برابر گزارش موجود متاسفانه اجرای برخی از آنها مطلوب نبوده است. همچنین تعداد ۴۷ مصوبه در این حوزه داشته‌ایم که برابر گزارش‌ها، تعداد ۳۷ مصوبه اجرا و تعداد یک مصوبه نیز اجرا نشده است و ۹ مورد با مشکلاتی در اجرا روبرو شده و برخی نیز در حال انجام است.

موسوی ادامه داد: موضوع حمل ونقل عمومی یکی از شاخص‌های ارزیابی موفقیت و یا عدم موفقیت مدیریت شهری و شهرداری است. شورا برای حمایت از این حوزه به ویژه دو بخش اتوبوسرانی و تاکسیرانی در شرایط سخت کرونایی تلاش خوبی داشته است، بنابراین انتظار می‌رود مدیریت این بخش‌ در اجرای مصوبات شورا و حل مشکلات رانندگان به وظایف خود بهتر و سریعتر عمل کند.

او در خصوص مصوبه راه‌اندازی بازارچه‌های میوه و تره بار که به تایید فرمانداری شیراز رسیده هم اشاره کرد و گفت: از مسولین شهرداری انتظار می‌رود در راه‌اندازی این بازارچه‌ها تاخیر نکنند و هرچه سریعتر این کار انجام شود، خدمتی به مردم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی