بیش از 10 هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع می‌شود


بیش از 10 هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) از توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در آستانه عید مبعث در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

سرهنگ مرتضی خسروانی یکشنبه ۱۷ اسفند در جمع خبرنگاران افزود: آرمان انقلاب اسلامی در حقیقت نجات بشریت از طاغوت شر و درون است و نوری که کفار برای جلوگیری از پرتو افشانی آن تلاش می‌کنند، اما این نور به سراسر دنیا می‌رسد و اراده خدا این است که ظلمت‌ها و تاریکی‌ها را از بین می‌برد.

او افزود: کشورهایی که هیچگاه باور نداشتند روزی در سراشیبی زوال قرار گیرند امروز شاهد تخریب خود از درون هستند و به غروبشان چیزی نمانده است.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) ادامه داد: امروز بسیجیان عزیز که میدان‌دار ارزش‌ها و جلوه‌های حضور و ظهور اخلاق اسلامی، روح و باور انسانیت را به جامعه تزریق می‌کنند به خوبی می‌دانند قدرت معنوی و ارزش‌های متعالی انسانی که به ذات اقدس باری تعالی متصل است و هر دشمنی را از پای درمی‌آورد.

خسروانی ادامه داد: امروز مردمان نیک اندیش دست‌های مهربان فرزندان خود را در کمک‌های مومنانه، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اهدای خون، فعالیت‌های جهادی، کمک به دانش‌آموزان در تهیه تبلت و گوشی و ایجاد انسانیت به خوبی لمس می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (ص) هفتمین رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه احمد بن موسی (ع) روز چهارشنبه در محوطه آرامگاه حافظ اجرا خواهد شد که در این مرحله ۱۰ هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ریالی ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان که از قبل شناسایی شده‌اند توسط پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر شیراز توزیع خواهد شد.

خسروانی عنوان کرد: این ناحیه همچون ایام گذشته با همراهی و مشارکت خیران تاکنون توانسته ۱۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را زندان‌های فارس آزاد کند.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) بیان کرد: همچنین در آستانه سال جدید و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به همنوعان نیازمند، تعداد ۱۰۰۰ دست البسه به دانش آموزان توسط بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و محدثه اهدا خواهد شد.

خسروانی یادآور شد که از ابتدای امسال توسط این ناحیه ار سپاه شیراز تاکنون ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء و ۱۰ کارگاه اشتغال در موضوعات قالیبافی، تولید ماسک، خیاطی و ... راه‌اندازی شده که برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس