جوانان توانایی برندسازی در عرصه صنایع دستی را دارند


جوانان توانایی برندسازی در عرصه صنایع دستی را دارند

یک هنرمند گفت: جوانان توانایی برندسازی و ایجاد بازار با استفاده از تکنولوژی روز را در عرصه صنایع دستی دارند.

مهین بدیعی پیشکسوت هنر منبت در دومین رویداد دورهمی مرکز نوآوری و شتابدهی جوان استان مرکزی که با حضور جمعی از علاقمندان به حوزه صنایع خلاق فرهنگی برگزار شد، با اشاره به تجربیات تلخ و شیرین خود در مسیر تلاش در هنر منبت کاری و همچنین راه های ورود دانشجویان به ایده پردازی دراین حوزه اظهار کرد: جوان در دنیای امروز باید با خودش روراست باشد و به صورت قطعی مطمئن باشد به هنرهای دستی علاقمند است تا بتواند در این عرصه موفق باشد یعنی فرد باید برای در مسیر موفقیت به علاقمندی های خود توجه کند.

وی افزود: در واقع حضور در این حیطه حتما باید برای فرد لذت هنری به دنبال داشته باشد چرا که راه بسیار طولانی است و اگر به کاری که انجام می دهیم علاقمند نباشیم موفق نخواهیم شد.

بدیعی با بیان اینکه باید در مسیر موفقیت ثابت قدم بود اظهار کرد: سخنان منفی دیگران در این حوزه نباید بر اراده و همت فرد تاثیر بگذارد، چرا که طولانی شدن طی مسیر ممکن است افراد را در معرض سخنان ناامید کننده دیگران قرار دهد ولی نباید ناامید شد.

وی حضور جوانان را در حوزه صنایع دستی با توجه به توانایی هایی که نسل امروز در حیطه فناوری دارد بسیار ضروری دانست و گفت: جوانان توانایی برندسازی و ایجاد بازار با استفاده از تکنولوژی روز را در عرصه صنایع دستی دارند و حضور آنان در این عرصه با توجه به پتانسیل هایی که دارند، کمک بسیار بزرگی به فرهنگ و صدور آثار فاخر در این حوزه به جهان خواهد کرد .

بدیعی بر لزوم آمایش و شناسایی دقیق هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی تاکید کرد و گفت: اینگونه اقدامات در این حوزه ها لازم و ضروری است چراکه هنوز به شکل دقیق نمی دانیم چند نفر در کشور در حال تولید صنایع دستی هستند که بتوانیم بر اساس آن تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط