سه عامل شرارت و نا امنی در کرج دستگیر شدند


سه عامل شرارت و نا امنی در کرج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد که ماموران انتظامی، سه شرور و اوباش سابقه دار و عامل سلب آسایش ساکنان محدوده بیمارستان شهید مدنی کرج را دستگیر کردند.

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت که در پی تماس شب گذشته شهروندان کرجی با مرکزفوریت های پلیسی و اعلام خبر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط سه نفر اوباش در مقابل بیمارستان مدنی کرج، بلافاصله ماموران انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

وی با بیان این که این اوباش قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شده بودند، افزود: در ادامه ماموران پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در بررسی های اولیه متوجه شدند که در این حادثه سه نفر از اوباش شناسنامه دار سطح استان به دلیل موضوعات شخصی در مقابل بیمارستان مدنی با یکدیگر درگیر شده و با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده اند.

سردار محمدیان اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان را در منطقه حصارک شناسایی کرده و در چند عملیات غافلگیران هر سه اوباش را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت : پرونده در این زمینه تشکیل و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)