ریس ستاد انتخابات مهریز: زمینه برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم است


ریس ستاد انتخابات مهریز: زمینه برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم است

یزد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات مهریز گفت: زمینه لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، رقابتی و با شکوه با حضور حداکثری مردم و همراهی مسوولان در این شهرستان فراهم است .

به گزارش ایرنا، محمدجواد برزگر عصر یکشنبه در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان افزود: طبق مقررات تمامی تمهیدات لازم با همکاری مسوولان بخش‌های مختلف از مدتی قبل طبق مقررات و روزشمار ابلاغی ستاد انتخابات کشور فراهم شد.

وی با بیان اینکه اجرای دقیق قانون انتخابات و نظارت بر رفتارهای انتخاباتی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار ستاد قرار دارد،اظهارامیدواری کرد که با همکاری گروه‌های ذی ربط و مشارکت حداکثری مردم تقویت وحدت ملی بیش از پیش شکل بگیرد.

این مسوول با قدردانی از همکاری و همراهی تمامی مسوولان و عموم شهروندان اظهار کرد: برگزاری انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری، هدف اعضای ستاد انتخابات شهرستان است و همه توان خود را برای تحقق آن به نحو مناسب انجام می‌دهند .

همچنین رییس دانشگاه آزاد اسلامی مهریز ۱۵ اسفندماه جاری به ایرنا گفته بود: حضور همگان با هر نوع سلیقه و فکری در انتخابات ۱۴۰۰ بیانگر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است .

محمد صادقی سرچشمه افزود: عوامل مختلفی در پیروزی انقلاب ایران موثر است که مشارکت و همراهی مردم در زمینه‌های مختلف بسیار تعیین کننده هست .

وی ادامه داد: مردم قهرمان و با بصیرت ایران در ۴۲ سال گذشته بر حسب نیاز با حضور فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دین خود را به کشور، نظام، انقلاب و ولایت فقیه به خوبی ادا کرده‌اند.

وی بیان کرد: انتخابات در ایران تبلور احقاق حق مردم در حاکمیت بر سرنوشت خویش در نظام مردم­‌سالار دینی، احساس مسوولیت در برابر آزمون الهی و ادای دِین شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملّی و پشتوانه خدمتگزاری مطلوب­تر مسوولان در اداره آینده کشور است.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا