بیمارستان 260 تختخوابی فردیس سال 1400 بهره برداری می شود


بیمارستان 260 تختخوابی فردیس سال 1400 بهره برداری می شود

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اعلام کرد بیمارستان دولتی 260 تختخوابی شهرستان 600 هزار نفری فردیس در خرداد ماه 1400 به بهره برداری می رسد.

علی درویش‌پور روز یکشنبه در بازدید از روند و پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی در حال ساخت شهرستان فردیس افزود: نشست شورای فنی استان البرز به صورت مستمر برگزار و وضعیت پروژه های استان رصد و پایش می شود و اگر اختلافی بین دستگاههای اجرایی استان با پیمانکاران وجود دارد، پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: سعی بر این است که اغلب نشست های شورای فنی استان را به جای اینکه در محل استانداری برگزار شود به صورت نوبت سر پروژه ها و کارگاهی برگزار می شود در کنارموضوعاتی که در دستور کار است وضعیت پروژه را به صورت خاص دنبال می کنیم.

وی با بیا اینکه امروز اعضای شورای فنی استان البرز از پروژه ۲۶۰ تختخوابی بیمارستان دولتی فردیس بازدید کردند، گفت: یکی از پروژه های اولویت دار ، شاخص و مهم در استان البرز بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس است ؛به لحاظ سرانه تخت بیمارستان وضعیت این منطقه پایین است .

درویش پور با اشاره به اینکه فردیس به جهت تراکم جمعیت برای ما بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید استاندار البرز است ، افزود: به دنبال پروژه های شاخص مانند ادامه آزاد راه شهید همت ،قطار برقی کرج - هشتگرد، آزاد راه چرمشهر - آبیک و چهارخطه کردن راه آهن کرج - قزوین ، پروژه های دیگر مانند متروی کرج،کمربند شمالی،محور هشتگرد طالقان،قطعه دوم آزاد راه شمال،مجموعه ورزشی انقلاب کرج و همینطور بیمارستان فردیس جزو پروژه های شاخص برای مدیریت استان و استاندار البرز در حال پیگیری است تا پایان این دولت در بهار ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت : آنچه که امروز مشاور ،پیمانکار و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در این نشست گزارش دادند حداکثر تا خرداد ماه سال آینده عملیات بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس به اتمام می رسد دانشگاه علوم پزشکی متعهد شد بلافاصله نسبت به تجهیزات اقدام کند تا بتوانیم در پایان بهار ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری پروژه بیمارستان فردیس باشیم.

مدیر فنی پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس نیز گفت: این بیمارستان به صورت جنرال در پنج طبقه در حال تکمیل است.

حسین شفق افزود: اگر منابع مالی کامل این بیمارستان تامین شود در خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد واکنون ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

وی اظهار داشت: تاکنون برای این پروژه ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که با نصب تجهیزات حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

عملیات ساخت بیمارستان فردیس به عنوان پروژه ای ملی از مصوبات سفر رییس جمهوری به استان البرز است .

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد فاقد یک تخت بیمارستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟