تیم فوتسال دانش آموزی البرز قهرمان مسابقات کشوری شد


تیم فوتسال دانش آموزی البرز قهرمان مسابقات کشوری شد

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد که تیم فوتسال دانش آموزان این استان قهرمان مسابقات غیر حضوری دانش آموزی کشوری شد.

سالار قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سی و هفتمین دوره رقابت های ورزشی غیرحضوری دانش آموزان کشور، تیم فوتسال پسران متوسطه دوره اول آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با کسب مقام اول قهرمان کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات مقام دوم و سوم را تیم های خراسان رضوی وفارس به خود اختصاص دادند.

قاسمی بیان داشت: هدایت تیم فوتسال ناحیه سه کرج را مربیان ورزشی به نام های شهریاری، خادمی و زارعی فر برعهده داشتند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت شش روز در دور رشته طناب زنی و فوتسال به میزبانی البرز برگزار شد، اضافه کرد: استقبال بالا ازمسابقات فوتسال و طناب زنی غیرحضوری دانش آموزان کشور نشان از اهمیت دادن دانش آموزان به حوزه سلامت و تربیت بدنی دارد.

قاسمی تصریح کرد: اگر درسند تحول بنیادین به ساحت زیستی و بدنی تاکید شده، امروز و در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا که منجر به ماندن در خانه و کم تحرکی افراد شده است این اهمیت باید مضاعف گردد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی، اهتمامی که در وزارت آموزش و پرورش برای توجه به حوزه تربیت بدنی و سلامت وجود دارد مانند اجرای برنامه پروژه کوچ و مسابقات غیرحضوری ورزشی و استقبال بالای دانش آموزان کشور از مسابقات فوتسال و طناب زنی نشان می دهد، دانش آموزان، مربیان و کارشناسان حوزه اداری هم بسیار دلتنگ و مشتاق بازگشت به شرای عادی و برگزاری چنین مسابقاتی هستند.

وی ادامه داد: همه می دانیم وقتی مسابقات غیرحضوری است و به عنوان تجربه جدیدی پیش روی ما قرار گرفته ممکن است اشکالات و سختی های خودش را هم داشته باشد اما با گذر از کرونا و با تجربه خوبی که به دست آورده ایم می توانیم برای برگزاری تلفیقی مسابقات حضوری و غیرحضوری در آینده برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: دراین وضعیت کرونایی لازم است به حوزه ورزش دانش آموزی درمدارس توجه ویژه ای صورت گیرد تا دانش آموزان در سلامت باشند.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید