کشتی‌گیر لارستانی مدال برنز رقابت‌های بزرگسالان کشور را کسب کرد


کشتی‌گیر لارستانی مدال برنز رقابت‌های بزرگسالان کشور را کسب کرد

لارستان-ایرنا- کشتی‌ گیر آزادکار لارستانی بر سکوی سوم پیکارهای کشتی آلیش قهرمانی بزرگسالان کشور ایستاد و با کسب این مدال، جواز حضور در اردوی تیم ملی این رشته را نیز به دست آورد.

مسوول هیات کشتی لارستان، یکشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور، کشتی‌گیر لارستانی در دور اول این رقابت‌ها، علیرضا چراغی از استان گیلان را با نتیجه چهار بر صفر از پیش رو برداشت و در رقابت دوم، کشتی‌گیر آلیش کار خراسان رضوی را در یک کشتی سخت و نفس گیر در وقت طلایی با حساب ۲ بر یک شکست داد.

داود عسکرپور افزود: این کشتی‌گیر لارستانی در دیدار سوم برابر حامد سلیمی که ملی پوش سمنانی کشتی آلیش کشورمان است و در رقابت‌های جهانی تمام حریفان خود تا مرحله نهایی را با اختلاف شکست داده بود، قرار گرفت و با نتیجه نزدیک سه بر 2 مغلوب این حریف شد و به مرحله رده بندی رفت.

مسوول هیات کشتی لارستان بیان کرد: محمدرضا عسکرپور در کشتی چهارم و دیدار رده بندی برابر عسگر محمدی از قزوین در یک کشتی نزدیک و طاقت فرسا موفق شد با نتیجه یک بر صفر این آزادکار قزوینی را شکست دهد و مدال برنز وزن ۷۰ کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها را ازآن خود کند.

وی، با اشاره اینکه در وزن این کشتی‌گیر لارستانی، ۲۰ کشتی‌گیر آلیش کار رقابت تنگاتنگی را برگزار کردند، بیان داشت: تیم استان فارس با کسب ۷۲ امتیاز پس از تیم تهران عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و استان قم در جایگاه سوم قرار گرفت.

ششمین دوره رقابت‌های کشتی آلیش مردان بزرگسالان قهرمانی کشور، گرامیداشت مدافعان گمنام سلامت روز شانزدهم اسفند ماه ۱۳۹۹ با شرکت ۱۱۳ کشتی‌گیر از ۲۳ استان در قالب ۲۵ تیم در هفت دوره و با انجام ۱۳۷ کشتی در سالن شهدای هفتم تیر تهران به کار خود پایان داد.

مسوول هیات کشتی شهرستان لارستان به برخی حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مالی و معنوی این هیات از ملی پوشان این رشته ورزشی اشاره و بیان کرد: علاوه بر اهدای پاداش‌های نقدی و تامین هزینه ایاب و ذهاب آنها برای اعزام به رقابت‌های مختلف ملی و بین‌المللی، به مدت یک سال نیز حقوق ماهیانه ۲۰ میلیون ریالی به حساب این کشتی‌گیران واریز می‌شود.

شهرستان لارستان ۷۰ کشتی گیر بیمه شده و ساماندهی شده دارد.

لارستان دارای بیش از ۵۰ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف است که در قالب حدود هشت هزار ورزشکار ساماندهی شده است. این شهرستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید