محدودیت های کرونایی تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست


محدودیت های کرونایی تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست

قم - ایرنا - رییس پلیس راهورقم از اعلام جزئیات محدودیت های تردد وسایل نقلیه برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و تاکید کرد: محدودیت های کرونایی درخصوص تردد شبانه خودروها دراین استان همچنان پابرجاست.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ غلامرضا صدفی با اعلام این خبر اظهار داشت: روزهای پایانی سال را پیش رو داریم و به رسم سنت دیرینه، هر ساله مردم این روزها در حال تدارک برای ایام عید نوروز می باشند.

وی ادامه داد: از مردم قدرشناس استان می خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان، از ترددهای غیرضروری پرهیز و برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنند.

وی افزود: محدودیت تردد شبانه خودروها در شهرها از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح همچنان ادامه دارد و هم استانی های گرامی در این ساعات در سطح شهرها تردد نکنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس موظف به کنترل ترددها است و در صورت مواجهه با تخلف و تمرد از این محدودیت ها، جریمه پیش بینی شده برای خودروهای متخلف اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان در خاتمه یادآور شد: با رانندگانی که اصرار به تخلف داشته باشند و با سهل انگاری خود موجب تهدید سلامت عمومی شوند با جدیت برخورد خواهد شد.

پلمپ ۲۸ باب بنگاه مشاور املاک غیر مجاز فاقد پروانه کسب در بخش کهک استان قم

فرمانده انتظامی استان قم نیز از پلمپ ۲۸ باب بنگاه مشاور املاک غیر مجاز فاقد پروانه کسب در بخش کهک استان قم خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: افزایش چند برابری قیمت املاک بخش کهک در چند سال اخیر ،باعث ایجاد بنگاه های معاملات ملکی و مشاوران املاک غیر مجاز و فعالیت دلالان در این عرصه شده است.

وی افزود: این امر موجب افزایش کلاهبرداری و اقدامات مجرمانه شده و نارضایتی مردم کهک را در پی داشت که با هماهنگی خوب دستگاه قضائی و اتحادیه مشاوران املاک آن شهرستان، در پاییز و زمستان سال جاری، تعداد ۲۸ باب بنگاه مشاور املاک غیر مجاز فاقد پروانه کسب در سطح بخش کهک، شناسایی و پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این اقدام موجبات رضایت مندی مردم کهک را فراهم و از وقوع جرایم آتی پیشگیری به عمل آمد.

استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش کهک، مرکزی،‌ جعفریه،‌ سلفچگان و خلجستان است.

توصیه های فرمانده انتظامی شهرستان قم پیرامون پیشگیری از سرقت منازل در ایام پایانی سال

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان "قم" ضمن توصیه برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام پایانی سال، تاکید کرد: افزایش ضریب امنیتی درب های ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منازل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می رود.

سرهنگ مرادحسین جعفریان اظهار داشت: نگهداری مقادیر زیاد پول نقد، ارز، سکه، طلا و اشیاء قیمتی و اسناد با ارزش در منزل معقول نبوده و شهروندان می بایست سپرده گذاری و صندوق امانات بانک ها را به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت تجهیز منازل، پارکینگ ها و راهروهای ورودی به دوربین های مداربسته و سیستم های هشدار دهنده استاندارد در پیشگیری و حتی کشف سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، افزود: افزایش ضریب امنیتی درب های ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منازل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می رود.

جعفریان گفت: در گذشته های نه چندان دور، افراد وقتی می خواستند به مسافرت بروند، منزل خود را به همسایه های مورد اعتماد و امین می سپردند و با خیال راحت شهر و دیار خود را ترک می کردند، بر همین اساس، سپردن منزل به همسایه یا بستگان مورد اطمینان می تواند در کاهش وقوع سرقت منزل موثر باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از هموطنان خواست نیروهای خدماتی و نظافتی مورد نیاز خود را از شرکت های معتبر درخواست کرده و قبل از شناسایی کامل افراد و رویت کارت شناسایی آنان، درب منزل یا آپارتمان را باز نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس