تامین مسکن در قم با الحاق 560 هکتار از اراضی ملی دنبال می‌شود


تامین مسکن در قم با الحاق 560 هکتار از اراضی ملی دنبال می‌شود

قم - ایرنا - استاندار قم گفت: مدیریت استان برای الحاق 560 هکتار از اراضی ملی به منظور تامین مسکن اقشار مختلف در قم، اهتمام دارد. 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در دیدار با حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم هم افزایی و همکاری در مسیر خدمت به مردم، اظهار کرد: رویکرد مدیریت استان حمایت از تمام دستگاه ها و نهاد هایی است که در راه توسعه استان گام بر می دارند.

وی جامعه هدف بنیاد مسکن و نهادهای فعال در زمینه مسکن را اقشار ضعیف و آسیب پذیر دانست و اضافه کرد: حمایت و خدمت به مردم به‌ویژه محرومین از تکالیف سازمان ها و بخش های مختلف در استان است.

وی کارنامه بنیاد مسکن در استان را موفق عنوان کرد و گفت: انتظار استان از این نهاد ادامه روند فعالیت در زمینه ساخت مسکن بوده و در زمینه اجرای طرح مسکن اقدام ملی نیز که با رایزنی های انجام شده در حال الحاق ۵۶۰ هکتار از اراضی ملی به منطقه پردیسان قم هستیم، از ظرفیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استفاده خواهد شد.

سرمست با تاکید بر اهتمام دولت مردان بر اجرای طرح های مسکن برای اقشار مختلف، خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت های استان و دستگاه های اجرایی در کنار توان بخش های غیر دولتی و ظرفیت خیرین بکار گرفته خواهد شد تا موضوع مسکن در استان ساماندهی شود.

گفتنی است در این دیدار حکم حجت الاسلام میرعمادی به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان تحویل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری