قهرمانی نیم فصل لیگ یک تعلق می گیرد به شهرداری آستارا با 31 امتیاز


قهرمانی نیم فصل لیگ یک تعلق می گیرد به شهرداری آستارا با 31 امتیاز

قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران در دقیقه نود تغییر کرد و حالا شاگردان پایان رافت بر صدر جدول رده...

به گزارش طرفداری، در حالی که نتایج آخرین هفته از بازی های لیگ دسته اول در دور رفت، محافظه کارانه و با حداقل گل به دقایق پایانی نزدیک می شد در دقیقه نود دو دیدار مهم، تغییر نتایج به صورت غافلگیر کننده اتفاق افتاد و در نتیجه رده بندی جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران را تغییر یافت.

بازی دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان در حالی که تا دقیقه 90 با تساوی بدون گل در پیش بود در نهایت این خوزستانی ها بودند که توانستند دروازه تیم میزبان را باز کنند و در نهایت بازی مهم هفته پایانی را با یک گل به سود خود به پایان برسانند. در صورتی که تغییر در نتیجه بازی آستارا صورت نمی گرفت خوزستانی ها با این نتیجه مس کرمان را پایین می آوردند و صدرنشین نیم فصل محسوب می شدند اما اتفاق به گونه ای دیگر افتاد.

شهرداری آستارا که بدون تردید غافلگیرکننده ترین تیم لیگ یک محسوب می شود تا دقیقه نود با تساوی برابر هوادار کار خود را پیش می برد تا اینکه موفق شد در همین دقیقه دروازه تیم رضا عنایتی را باز کند و به این ترتیب با یک گل برنده بازی باشد. گل دقیقه نود شهرداری آستارا این تیم از نظر امتیازی از استقلال خوزستان قرار داد و در نهایت به عنوان قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران معرفی شد.

با این حساب اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به روند تغییر قهرمان دور رفت لیگ در هفته پایانی داشته باشیم باید بگوییم از زمان آغاز بازی ها تا دقیقه 90 دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان این کرمانی ها بودند که با تساوی بدون گل در صدر باقی تیم ها قرار می گرفتند. اما پس از باز شدن دروازه این تیم، استقلالی های خوزستان توانستند خود را به صدر جدول برسانند و با این نتایج آنها قهرمان نیم فصل می شدند. اما این هم پایان کار نبود چرا که تیم شهرداری آستارا موفق شد در دقیقه نود دروازه تیم هوادار را باز کند و خود بر صدر جدول رده بندی تکیه کند و با این حساب آنها توانستند در اولین نیم فصل حضور در لیگ یک، قهرمانی را از آن خود کنند. تیمی که باید دید در ادامه بازی ها نیز می تواند به این ترتیب لیگ را به پایان برساند یا خیر. تیمی غافلگیر کننده با مربیگری پایان رافت که حالا با 31 امتیاز و بالاتر هفده تیم دیگر لیگ یکی به عنوان قهرمانی نیم فصل دست پیدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید