تک امتیازی که گره از کار خوشه طلایی و رایکا بابل نگشود


تک امتیازی که گره از کار خوشه طلایی و رایکا بابل نگشود

ساوه -ایرنا- هفته پایانی نیم فصل دوم در حالی برگزار شد که امروز تیمهای 21 امتیازی خوشه طلایی ساوه و رایکا بابل امیدوار بودند با کسب پیروزی، فرار بزرگی را به سوی صدر جدول آغاز کنند اما زورآزمایی آنها به سه امتیاز منجر نشد.

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۴ امروز، خوشه طلایی که به دلیل ناآماده بودن زمین چمن ورزشگاه شهید چمران و با حکم سازمان لیگ از برگزاری دیدارهای خانگی محروم است در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف رایکا بابل رفت که حاصل تلاش آنها در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک انجامید.

این در حالی بود که امروز تیم های صدرنشین با هم مصاف داشتند و بهترین فرصت برای نماینده های ساوه و بابل بود که در صورت از دست دادن امتیاز حریفان با برتری در این دیدار، فاصله هشت امتیازی با صدر جدول را کاهش دهند.

حریف بابلی در دقیقه ۱۴ نیمه نخست توسط «صیاد کوکبی» به گل برتری دست یافت و نیمه نخست را برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم اما یاران خوشه طلایی بر دامنه حملات خود افزودند و در میان هیجان و برخوردهای زیاد این دیدار، بالاخره در واپسین دقایق بازی «فرشید پاداش» با گلزنی خود شیرینی پیروزی را از شاگردان نادر دست نشان گرفت.

حالا هر دو تیم با ۲۲ امتیاز در رده های هشتم و نهم جدول رقابت های لیگ آزادگان قرار دارند و امید دارند در نیم فصل دوم بتوانند با جبران هشت امتیاز عقب ماندگی، خود را به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر معرفی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان